Gå til innhold

Hva hadde dere tenkt om disse vennene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syntes det er veldig trist, og ikke skjønner jeg hvorfor.

Det siste året har de alltid avlyst alt som skulle skje. Den siste gangen var det fordi de hadde sykt barn. De skulle si i bra da barnet var blitt frisk så de kunne ta seg en tur. Men det ble det ikke noe av.

Etter det har jeg prøvd å sende meld på facebook. Jeg får ikke svar om jeg skriver på wallen eller statusen. Men andre blir svart. Noen ganger har jeg fått meld der om hvordan det går osv. Jeg svarer men får ikke svar tilbake. Og da lurer jeg på hvorfor jeg får meld og blir spurt om noe også får jeg ikke svar tilbake. Hmmm.

Har vi gjort noe? Syntes det er så dumt. Veldig trist. Jeg tenkte jeg skulle ringe en dag. For kanskje de venter på det? Uff nei ikke noe gøy.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du skal ta dette opp med vennene. Merker du at de er avvisende ville stilt et stort spørsmålstegn ved om de egentlig kan kalles VENNER.

Skrevet

Jeg vet godt hvordan du har det.. :s Har det på samme måte som deg, og har skrevet en tråd om det her inne..

Skrevet

Uff ja de har vel bare heller en "feig" måte i si at de ikke vil ha kontakt lenger. Men hvorfor de evt ønsker å kutte oss ut (hvis det er det de gjør) aner jeg ikke.

Skrevet

Kanskje du burde ringe de og spørre de? Hadde noen av mine venner gjort sånn mot meg, hadde jeg spurt de rett ut.. Kan du ikke gjøre det, er de vel ikke så gode venner da.. Jeg vet at mine venner hadde spurt meg rett ut hva som feilte meg, om de hadde gjort noe galt osv... samme hadde jeg gjort med de :) Lykke til..

Noen ganger er folk bare opptatt også, jobb, unger, husarbeid... Ville tatt det med en klype salt :)

Skrevet

Og det synes jeg du skal ta opp med dem, dersom du regner DERE som DISSES venner. Avviser de å snakke om det, har du fått antagelsen bekreftet. Du kan ikke tvinge et vennskap - det må to sider til for at det skal bestå - men kan få klarhet i hva man skal forholde seg til. Og er det slik at disse vennene synes det er vanskelig for å ta kontakt etter såplass lang tid, har gitt en mulighet.

Skrevet

Takker for svar=) Ja det er det jeg håper også at vi kan ta det med en klype salt. Men det er ingen av de andre vennene våres som er sånn. Sendet jeg meld eller noe til andre så får jeg jo svar.

De var ikke sånn før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...