fult hus:) Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 da har jeg kommet til 3 trimester:D føler jeg burde begynne å shoppe nå.. hvilken uke har dere kommet til å hvor mye har dere kjøpt inn?
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 10. mai 2009 #2 Skrevet 10. mai 2009 Er 32 uker på vei og har kjøpt inn * 3 bodyer * 3 bukser * 3 håndklær * badebalje * dyner til seng og vogn + sengesett til begge * laken til vogn og seng * vogn * diverse fra apotek som badeolje, brystvortekrem, 1 stk tåteflaske, 2 smokker osv Har dessuten arvet en del, så er vel strengt tatt bare senga og bilsetet vi mangler egentlig.
Endelig nr. 3 i magen :-) Skrevet 10. mai 2009 #3 Skrevet 10. mai 2009 har handlet inn litt bodyer, håndkler, littegrann kler hadde jeg fra førsteman, men må handle litt til... + handlet vogn, seng, stellebord og bilsete. maler bare et par sengesett, sengekant, saueskinn til vogna og litt kler, da:-) åsså litt kremer/oljer å sånn. veldig kjekt å handle:-) 30+1 idag...neten litt utolmidig - he,he:-)
Månefeen ♥ Skrevet 10. mai 2009 #4 Skrevet 10. mai 2009 Er 39+1, alt er klart.. eneste jeg har lyst på er en ekstra dyne til vognen, så jeg slipper å ta med dynen fra vuggen og ned i vognen.. Får se om det blir nødvendig..
Svale <3 Skrevet 10. mai 2009 #5 Skrevet 10. mai 2009 Er 38 uker, og har nok fått handlet inn det meste. Fikk vugge av besteforeldre denne uka, og kjøpte et lammeskinn i går
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå