Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 Noen som kan fortelle meg hva slike tjenester kan være?
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #2 Skrevet 10. mai 2009 Alt fra rådgivingstjenester for helsevesenet til privateid barnehjem.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #3 Skrevet 10. mai 2009 Takk for svar. Ser det står tilsynsfører i barneverntjensten. Helt ærlig trodde jeg at en kun kunne jobbe med slikt og være ansatt i kommunen. Vet ikke helt hvordan dette fungerer så derfor jeg ble nysgjerrgig. VIl det på en enkel måte si at personen jobber som vikar i kommunen men at istedet for å hyre personen hyrer de foretaket?
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #4 Skrevet 10. mai 2009 Takk for svar. Ser det står tilsynsfører i barneverntjensten. Helt ærlig trodde jeg at en kun kunne jobbe med slikt og være ansatt i kommunen. Vet ikke helt hvordan dette fungerer så derfor jeg ble nysgjerrgig. VIl det på en enkel måte si at personen jobber som vikar i kommunen men at istedet for å hyre personen hyrer de foretaket?
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #5 Skrevet 10. mai 2009 Nettopp. Kommunen kjøper en tjeneste av foretaket, i stedet for å ansette folk selv til å utføre tjenesten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå