Gå til innhold

Store ryggsmerter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de siste ukene hatt en del vondt i ryggen, men i dag har det vært helt ekstremt. Både vondt i korsryggen og oppover hele ryggsøylen. Spesielt på venstre side. Er det noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre? Er i uke 30 nå så er en stund igjen fortsatt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg er i uke 32 og har også masse vondt i ryggen,da spesielt på venstre side,som du selv sier.

Jeg er ihvertfall plaget i korsryggen,spesielt om jeg har vært i mye aktivitet en dag og får også kjempe vondt i ribbeina bak på ryggen og da kun på venstre side og kun på kvelden.

Jeg får mannen til å massere meg på ryggen,mellom ribbeina. Hjelper litt synes jeg, uten at jeg vet hva som er årsaken til vondtene.

Jeg vil tippe det er press på muskler og scener som utløser smertene.

Kan det være det hos deg kanskje?

Ellers så må vi vel bare regne med litt vondt i ryggen nå som vi blir større og tyngre,blir jo gjerne sånn mot slutten:-)

Skrevet

Jeg har også hatt dette i fler uker på venstre side i korsryggen, og det iler nedover i benet. Gikk til fysio og det hjalp, men kommer tilbake nå og da. Luer på om det er låst bekken??

Det som har med resten av ryggen å gjøre kan være at du går feil, fikk beskjed om det av legen, jeg hadde litt vane av å presse magen litt ut så jeg ble svai i ryggen.

Skrevet

Takk for tilbakemeldinger. Andre dagen min nå med like store smerter. En som skremte meg med at det kunne være nyrebekkenbetennelse, håper virkelig ikke det er det. Er veldig øm og vond på et bestemt område...Og kan godt være det er press på muskler eller sener som utløser smertene. Er det noen som vet om en vil få dekket behandling hos kiropraktor dersom en går til det, eller noen andre en kan gå til for å få hjelp?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...