Gå til innhold

Har dere bestemt dere for navn? Og hva er det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har vi! Skal ha en gutt, og han skal hete Evander. Både jeg og barnefaren begynner på bokstaven E, og syns det hadde vært kjekt å hatt et navn på E.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her blir det Oliver eller Sunniva! :-)

Skrevet

Vi hadde navn klart veldig tidlig, eller dvs jeg hadde. Jeg var helt bestemt på Milla eller Marius. Sambo sa ja og ha, og vi var visst ikke helt enige. Men vi endte opp med 3 jentenavn og 4 guttenavn å velge mellom. Etter noen runder ble vi enige om at blir det jente skal jeg få bestemme, og da blir det Milla. Blir det gutt skal sambo bestemme, og da blir det Sander. Og UL viste at det ble en gutt...

Skrevet

Vi skal ha en gutt, og han skal hete Adrian:-)

Skrevet

Her blir det Leon Emil eller Michelle

Skrevet

Vi har fått beskjed at vi skal ha jente, og hun skal hete Selin :)

Skrevet

Vi har bestemt oss ja, gutten i magen heter Henrik. Oppkalt etter sin oldefar :-)

Skrevet

Ja vi hadde bestemt oss for Brage Emil dersom gutt og Engel Emilie dersom jente ! Fikk vite på 3D ul at det blir en jente så da får vi engelen vår!!!!!!!!!!

Skrevet

Det vil jeg også ha, eller Emine om det blir jente :)

Skrevet

Engel? Det var ganske hippie :) Jeg har lyst på Lykke, men sambo sier nei... Vi har bestemt oss for jentenavn, det blir Matilda. Guttenavn er vi usikre på, kanskje Vetle.

Skrevet

Jenta vår skal hete Nora :)

Skrevet

Gratulerer med valg av navn! Jeg synes Engel er et kjempefint navn. Har selv en venninne som har en jente som heter Engel. Det var litt vanskelig for den eldre generasjon å svelge da jenta ble født, men det er stille nå.... Kjempefint! Siden Engel også brukes som guttenavn, synes jeg er det er veldig greit å ta med mellomnavn.

Skrevet

Blir det jente skal ho hete Malèn, og bli det gutt skal han hete Kaspar...

Skrevet

Vår tulle skal hete Isabella

Skrevet

Her blir det ei lita May Lykke. Engel er et fint navn, men jeg syns Engla er finere - har ei niese som heter det.

Skrevet

Og me ventar vesle Sigrid - favorittnamnet til mannen min, og heilt greit for meg - sidan eg har ei tipp-tipp-tipp-oldemor med det namnet. Litt artig å lata namn gå igjen. Men eigentleg ville eg at jenta skulle heita Ylva - men mannen min tykkjer det er eit hundenamn...hehe.

Sigrid er uansett eit sterkt namn, så sidan mannen min har så sterke meiningar på akkurat det, har eg ingenting i mot det. Men får me fleire born, og det blir gut, så bestemmer EG. Og då blir det nok Tord :-)

Skrevet

Har sånn ca bestemt oss for navn allerede. Er bare i uke 11+3. Hvis det blir gutt er det snakk om Storm Emìl. Blir det jente er det snakk om Marie Isabelle :o)) Ikke helt sikre enda. Men er disse navna vi havner mest mot hvertfall ;) Blir spennende å få vite hva det er i magen!! Gleder meg til uke 18-20 :-D

Skrevet

Her tror jeg det blir Erik, muligens Erik Andreas. Liker tradisjonelle, internasjonale navn. Har en Maria fra før av.

Skrevet

i magen min ligger Sigurd;-)

Skrevet

tror det blir Olivia hvis jente og Julian hvis gutt ..:)

Skrevet

I magen min ligger Luca Andre, eller Kajsa Marie :)

Skrevet

Her blir det gutt, og jeg har lyst på enten Nikolai eller Leon.. men vi har ikke bestemt noe enda(dvs har ikke diskutert med samboer enda). Kommer til å bli mange runder før navnet er klart tipper jeg..sååå vanskelig syns jeg. Enklere med jentenavn. Og så finns det så mange unger med de populære navna for tida..så føler mange er oppbrukt.. Liker Oliver veldig godt..men det er det sååå mange av. Begge bestefedrene begynner på O..men tror ikke det blir det. Er også bestemt på å ha kun ett navn.

Skrevet

Vår lille prinsesse skal hete Julia Marie (uttales uten e på slutten). Marie etter farmoren sin som ikke lenger er blant oss. Kommer nok til bare å bruke Julia.

Skrevet

Blir det jente så har vi Maya Evelina/Elise, Ida Sofie eller Linnea

Gutt så har jeg kjørt meg fast på Mikael Leander

Fra før har vi

Ruben Alexander

Adrian Levi

Patrick Andre

Skrevet

Her er det en gutt og han skal hete Emil....Har en Eirik og Elias fra før....men har litt lyst på mellom navn på lille Emil men sliter litt med hva

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...