Gå til innhold

Hi hi, da ga jeg etter....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og opprettet facebook-profil...er vel den eneste i verden som ikke har vært medder. føler jeg...no more! Jeg er med:o) Så spørs det bare om jeg finner ut av det nok til å gidde å bruke det da...men sikkert en super måte å holde kontakten med både gamle og nye venner:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

..huff.. er ikke så veldig kjekt...

Skrevet

Neida, du er ikke den eneste, jeg er ikke med og har ikke planer om å bli med heller før ungene blir så store at de er gamle nok. Da må jeg vel for å ha litt kontroll ;-)

Skrevet

jeg står imot enda!! :)

Skrevet

Er det ikke så kjekt? Hvorfor ikke? Jeg har endel venner som bor i andre byer og i utlandet, og det kan jo være en grei måte å holde kontakten med dem på tenkte jeg:o)

Skrevet

Då er det sikker kjekt for deg :-)

Men jeg syns ikke mye om det. ALLE vet alt om en... og man får vite mye om folk som man ellers ikke hadde fått vite.

Og det er sååå KUNSTIG!

Man er venner med en haug med folk man kanskje ikke sier hei til på gaten en gang...

Skrevet

For min del er facebook supert. Eg har ein del venner som bur andre steder enn meg, har flytta mykje både som voksen og liten, og det er ein fin måte å holde kontakt med dei på. Mykje av kontakten foregår på private meldinger, og litt på veggene. Eg er ikkje den som er mest aktiv med å sende roser og har få applikasjoner. Det beste med facebook for meg, er å lese om korleis vennene mine heime har det.

Skrevet

Jeg har også venner andre steder, og jeg synes FB er en grei måte å ha nesten daglig kontakt med dem på. Blir oppdatert på livene deres, og de på mitt.

De vennene jeg har lagt til er mine venner utenfor FB også, selvsagt hilser jeg på dem.

Liker faebook jeg=)

Skrevet

Ja, det er nok sant - har ingen planer om å være den medflest "venner", er ikke derfor jeg er med, he he;o) Men er det ikke sånn at det er bare de som en har som venner som kan lese profilen ol? Sånn sett velger man jo selv hvem som får vite hva?

Skrevet

Hvis du vil at kun venner skal se profilen din så må du velge det inne i brukerinnstillingene..

Men jeg kan lett se hva andre skriver inne på mine venners profiler..

Skrevet

Ingen facebook her heller, men det er like før jeg gir etter jeg også. MSN har sluttet å virke, så jeg er avskåret fra omverdenen :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...