Gå til innhold

Hvordan fortelle samboer at han burde vaske henda oftere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

han vasker hendene etter dobesøk, og sånt ellers ganske sjeldent, jeg synes det er ekkelt. Hvordan fortelle han dette på en "fin" måte?

Børste tennene også for densaks skyld-

noen tips anyone

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men - det er jo samboeren din! Er det noen man bør kunne si sånne ting til uten at det blir tatt ille opp, så er det vel samboeren/ kjæresten/ mannen?

Jeg ville sagt: "Vask henda dine, det er ekkelt sånn som du holder på". Men så har jeg en samboer jeg kan si alt til, og vice versa.

Skrevet

"Kan du være så snill å vaske hendene dine litt oftere? Blir fort skitne uten at man selv merker det, det er lit ekkelt" Er bare å si det rett ut.

Skrevet

Når skal man egentlig vaske hendene, da?

Jeg vasker mine når jeg har vært på do og når jeg skal ha med mat og gjøre. Burde jeg gjøre det oftere?

Skrevet

Jeg sier ofte til sambo at han må vaske hendene og pusse tennene jeg. Burde jeg gjort det på en litt finere måte? Hehe;p

Skrevet

Jeg bare syns så synd på han, at jeg lissom MÅ fortelle han at han må vaske henda etter han har vært på do. han er jo en voksen mann, hvorfor gjør han lissom ikke dette ?

Skrevet

Siden han helt tydelig ikke har lært det hjemmefra får du gjøre det. Det kalles hygiene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...