mamma2010♂ Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 Er 4+3 idag, og har allerede fått kviser i ansiktet! noen som vet hvor lenge dette problemet er vanlig?
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 10. mai 2009 #2 Skrevet 10. mai 2009 Hadde aldri problemer med kviser før, men de kom da jeg sluttet med p-piller. Etter at jeg ble gravid har det tatt helt av. Store, vonde byller. Venter spent på gode råd her, og føler med "januar10"... :-)
mamma2010♂ Skrevet 10. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2009 Jeg har akkurat samme problemet:( begynte da jeg sluttet på p-piller.. så forsvant de en stund, men er nå tilbake i full blomst..heerlig! Åh.. håper noen har gode råd
synnis vil ha bebis Skrevet 11. mai 2009 #4 Skrevet 11. mai 2009 Huff ja. Har så masse kviser på haken og rundt munnen. Ser ut som et bringebær... Har hatt det helt fra jeg trodde jeg skulle ha mensen. Er 9+3 i dag. Stor, vonde byller. Har hørt at det er lite å gjøre med slike hormonkviser, men håper på gode råd... Har ikke fortalt om graviditeten enda, men slik jeg ser ut lyser det vel lang vei ;-)
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 11. mai 2009 #5 Skrevet 11. mai 2009 jeg har samme problem. Renser med pyrisept morgen og kveld og det hjelpe kjempe godt på meg i allefall.. Fikk det rådet av ei her inne sist jeg var gravid og hadde kviseproblem. og hjalp da også ) så prøv jenter, skader ikke ) Lykke til )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå