Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 Hun er jo veldig opptatt av utseende og ser jo veldig bra ut. Eller?? Men jeg fikk sjokk da jeg såg typen hennes!! Han var ikke mye pen altså!! Er dere enig i at de ikke passer sammen??
Gjest Skrevet 10. mai 2009 #2 Skrevet 10. mai 2009 Eg synest han var dritkjekk. Heldigvis er smaken som baken. Ser jo at dei ikkje ser ut til å passe saman, men eg trur nok dei har det veldig bra. Han så ikkje heilt komfortabel ut der han stod heller.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #3 Skrevet 10. mai 2009 hehe.. Ja, godt vi har forskjellig smak. Huff... Han er virkelig ikke mye kjekk!!
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #4 Skrevet 10. mai 2009 hun ser bra ut til ho åpner kjeften....hun ser ut som en drøvtygger når hun prater ;-)
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #5 Skrevet 10. mai 2009 He he.., helt enig! Hun er ikke så pen når hun prater... Men litt teit å si at hun og mannen ikke passer sammen fordi han er stygg? Mange pene damer som har stygge mannfolk. Det viser bare at de ser etter andre ting når de finner seg partnere. Bare se på typen til Ane Dahl Torp også. Godt å se at fine damer ikke er så overfladiske, spør du meg!
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #6 Skrevet 10. mai 2009 Vet du ikke at det er veldig vanlig at pene damer finner seg mindre pene menn? Det er mindre sansynlig at mannen forlater deg hvis du er mye penere en han.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #7 Skrevet 10. mai 2009 Flott at hun ikke bare dømmer på utseende.Synes hun er råflott, den eneste glamourmodellen som ikke ser ut som hun er full i plastikk (mulig hun er det, men synes ikke det er påfallende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå