Gå til innhold

Mye utflod i uke 31 - normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle gjerne hatt anonym-knappen her nå, men skitt au, vi er alle i samme bås her.

Har plutselig fått veldig mye utflod. Klart slim uten noen spesiell lukt. Normalt? Jeg er i uke 31. Har ikke vært noe spesielt plaget med utflod tidligere i svangerskapet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en del utflod i perioder jeg. Noen dager kommer det lite mens andre dager må jeg faktisk bruke truseinnlegg. Skikkelig ubehagelig å sette seg ned og føle at trusa blir kliss våt :) Hehe

Skrevet

samme her,noen dager er det fukt jaaaaaaa *sS*

Skrevet

me too. begynte å få e del utflod for et par-tre uker siden. er 30+1 i dag. me må vel leve me det:-) he,he. men hldigvis ikke så mye at jeg trenger bruke innlegg elle noe.

Skrevet

Jeg også!!! Har hatt det under hele svangerskapet jeg da... Må bruke truseinnlegg hele tiden:-( Er i uke 32.

Men mengden varierer veldig,men tenker som så at bedre å bruke innlegg ihvertfall,er så redd for å få soppinfeksjoner pga at jeg har gått rundt med våt truse. Skal bli greit å bli seg selv igjen,både her og der!! hehe..

Skrevet

jeg er 31+6 og har også samme problem.. men har hatt det et par uker nå.. synes liksom bare det blir værre og værre jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...