♥♀-♂-♀-♂-♀-♂♥ Skrevet 14. mai 2009 #27 Skrevet 14. mai 2009 Du vet sikkert hvem jeg er, men hyyysjjj er du snill. ))) Er sykepleier. Sånn nå vet du vel det. ? Pussig med den kroppen altså. Ikke forutsigbar til tider. Hvor kommer du fra om jeg kan spørre? Så deilig å stå opp til ett så nydelig vær. I dag skal jeg og de 2 minste kose oss ute. Blankstille på havet, sol og skyfritt. Jippii!! Ha en fin dag, så høres vi vel.
maria isabell Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #28 Skrevet 14. mai 2009 trudde du var sykepleier:) husker deg:) bur i bergen, du da? har du også ungene hjemme? eg er hjemme med mine to:) snart 1 og 2 år, kjempe koselig..i går var vi på fløyen hele dagen, har du vert der? kos dere:)
♥♀-♂-♀-♂-♀-♂♥ Skrevet 14. mai 2009 #29 Skrevet 14. mai 2009 Skulle gjerne sagt hvor jeg bodde, men da vet mange hvem jeg er. Nicket mitt sa alt, om du husker det fra i fjor? Bor i nord kan jeg si. Dere har vel sommer dere? Så godt å se at det spirer og gror. Er hjemme med ungene ja. Gutt på 22 mnd, og lillemor på 8 mnd. Resten er på skolen. Kjempekoselig å være hjemme. Nyter hver dag med dem. Nå er det lunchtid og leggetid for dem straks, så får jeg noen timer på å male huset. ) Så er det middag, turning, fotballtrening osv osv. Kjempemorro å følge med på dem. Mannen har småungene, mens jeg er på trening med de største. Så her går det i ett ser du. Mange sier jeg har en vanvittig energi, og jeg har kanskje det, men trives med det. ) Enn du, hvor gamle er dine små? Har hørt om fløyen, men er ikke helt sikker på hva det er. Er det den fløybanen?
maria isabell Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #30 Skrevet 14. mai 2009 fløyen er kjempe fint en kan ta bana opp eller gå opp og så er det mangen fine turstier på toppen, lekeplass/kiosk og resturant:) så koselig at du er hjemme med ungene også, føler meg litt alene om å ha valgt det (særlig siden vi bur i bergen) min er 26 mnd og 8 mnd:) når har du planer om å sende de i barnehagen? du har energi ja:) super mamma:) syntes eg er flink (har planer om å lage fiskegrateng i dag) og du maler hus og skal på turning pluss fotball... ungene våre (dine yngste) er nesten like gamle og så prøver vi på en til sammtidig:) blir spennende å se når vi blir gravide:) hadde vert gøy om det klaffet nå for begge to:)
♥♀-♂-♀-♂-♀-♂♥ Skrevet 15. mai 2009 #31 Skrevet 15. mai 2009 Hei igjen. Litt treg å svare, men det blir liten tid forran dataen Gutten min skal i b.hg nå i sept. Kun ene og alene fordi han har behov for det (den eneste av ungene mine som jeg har kunnet si at trenger utfordringer i form av andre unger o.l) Jeg skal dessuten begynne å jobbe da. Lillemor satser jeg på at noen i familien kan passe en stund. Jobber jo turnus så har en del ettermidaggsjobbing, så da kan jeg ha de hjemme selv. Ja det blir spennende å se. Tror nok mest det blir en heldundrende fest neste helg istedet. Skal da på konsert, så vi får se om den må avlyses eller ei... Nei nå må jeg ut å male igjen. Ungene sover så søtt. En inne i sengen og lillemor i vognen ute. Pussig hvor forskjellig de er... ) Ha en fin dag!
maria isabell Skrevet 16. mai 2009 Forfatter #32 Skrevet 16. mai 2009 var det denne lørdagen du hadde ikm? hvordan gjekk det??? det blir litt av et pusslespill å jobbe( særlig viss du er gravid) er du ferdig med malinga nå? i dag har min kjære og eg vert på lang fjelltur med lillebror, storesøster er framdeles på landet og koser seg hos sine besteforeldre, savner henne veldig...ringte hu i sted og da sa hu; eg elsker mamma og at hu hadde det kjempe gøy:) hu e helig:)
♥♀-♂-♀-♂-♀-♂♥ Skrevet 17. mai 2009 #33 Skrevet 17. mai 2009 Hei hei og gratulerer med dagen. Hipp hipp hurra. Har nettop kommet hjem fra tog-gåing. Mannen er fremdeles med de 3 største, mens jeg har tatt de 2 minste hjem - gitt dem lunch(is til lillemann) og lagt dem. :)Så er det videre på koldtbord, borgertog m.m når de våkner igjen. Vi har et nyyydelig vær, så denne dagen blir husket lenge. Hvordan er det i Bergen da? Jupp igår var det...testet negativt men ingen TR enda. Så da er den vel på tur, og det blir fest på meg til helgen. Så flinke dere er som går på fjelltur! Deilig å komme seg ut på tur. Så søte de er de småtassene. Er hun hos besteforeldrene på 17 mai også? Det hørtes litt trist ut, men hun koser seg jo helt sikkert kjempemasse! Verst for mammaene. Blir aldri ferdig med malingen. Har et digert hus, med nærmere 30 vinduer! Maler 2 støk i "vinduene", 2 rundt karmene og 1 strøk på selve veggen. Er ikke ferdig med 1 side ennå. Får jo ikke malt så mye i slengen da, med ungene hjemme. Ha en fin dag du og dine!!
maria isabell Skrevet 17. mai 2009 Forfatter #34 Skrevet 17. mai 2009 gratulere med dagen.) hørest ut som dere har hatt en fin dag:) så dumt da...men neste mnd sitter spiren skal du se:) vi skulle hente henne i går ,men så vart vi syk alle 4... mamma lager kjempe fin 17 mai til henne med ballonger og flagg, men ja det gjør vondt,hadde så mangen planer for denne dagen, det viktigeste er at hun har det gøy:)....min kjære ligger strak og lillebror har fatt ganske sterk astma...eg er helt vridd...trur fjellturen i går gjorde utslaget, det var litt kaldt på toppen, kledde godt på oss, men det hjalp lite... 30 vinduer??? hvor stort er huset ditt??
♥♀-♂-♀-♂-♀-♂♥ Skrevet 17. mai 2009 #35 Skrevet 17. mai 2009 Da var vi kommet hjem igjen. En laang dag, men ungene har kost seg. Det er det som gjelder. Tar det ikke så tungt. Er litt usikker på om jeg ønsker flere barn enda, så godt med litt betenkningstid. Tar ting litt som det kommer. Men mensen bruker å være ganske presis her i gården, og jeg er snart 2 dager over....hmmm Blåser litt bli frisk snart-støv på dere. Huff så trasig når de minste er syke. Særlig ille er det når alle, både voksne og små, er syke samtidig. Her har vi som regel en slik episode årlig (omgangssyken). Grøss og gru. God bedring iallefall. Huset er stort. Vi bygde det for ca 8-9 år siden. Grunnflaten er 120 m2, har 2 fulle etasjer og 3 etasje (loftet) er 60 m2. Nok å vaske skal du tro, men det er et helt fantastisk flott hus må jeg si. Skryter litt..he he he Nå er det nok pause , jeg skal ut å male litt før jeg slokner her i stolen. )
månestråle32 Skrevet 17. mai 2009 #36 Skrevet 17. mai 2009 Gæærninger !!!! jeg bøyer meg i støvet!! har selv to med 16 mnds mellomrom, og jeg er IKKE i nærheten av klar for å få en til tett!! Men det er jo suuupert for ungene Lykke til alle dere jenter!!
maria isabell Skrevet 17. mai 2009 Forfatter #37 Skrevet 17. mai 2009 soire 2010 hvor gamle er dine barn da? ung mor til 3:) bra jobba:) håper nr 3 kommer før eg fyller 25:)
maria isabell Skrevet 17. mai 2009 Forfatter #38 Skrevet 17. mai 2009 månestråle 32 takk:) vi får se om det klaffer:) men når nr 3 kommer må storesøster i barnehagen:) da er jo hun 3 år og da er det koselig å begynne tenker eg:) (viss vi skulle være så heldig å få flere da) tenker også at det blir bra for ungene:) har selv vokst opp i en søskenflokk med 3 tette pluss en attpåklatt og det var kjempegøy:) men 2 stikk med 16 mnd mellom er jo knalltøfft det da:)
maria isabell Skrevet 17. mai 2009 Forfatter #39 Skrevet 17. mai 2009 300 kvm, det er stort:) vet akkurat hvor mye arbeid det er:) er vokst opp i et så stort hus med en mor som alltid skulle ha det strøkent med fire små barn....pluss jobb og en kjempe stor gård...vi ungene måtte hjelpe til i huset.... men kjempe deilig å ha stort hus, vi bur på60 kvm nå, reiser ofte ut til mamma for å "puste" er dere syke bare en gang i året???? vi har vert syke siden fødselen med et par uker pause innimellom....uansett ka eg gjør så suger ungene flunso til seg...vitaminer,sunn mat,ullklær, lue hele året, ingenting hjelper.... kanskje du er gravid like vel??
♥♀-♂-♀-♂-♀-♂♥ Skrevet 18. mai 2009 #40 Skrevet 18. mai 2009 ) her er det ikke sånn at det skal være strøkent. Går ikke ann med 5 unger i hus. Hele huset er fylt med leker o.l. Rydder litt på kveldene. En "sti" opp til soverommene. ) Neida vi har det normalt tenker jeg. Ikke syke engang i året, men ikke langt unna. Men ca en gang i året ligger vi nede for telling alle samtidig ca. ) Huff da, tungt å være så mye syk. Hadde ungene vært i b.hg, så kunne jeg skjønnt det. Men dere har vel bare hatt litt uflaks, om dere ikke har noe muffins i selve huset.? iom at gutten deres har astma og slikt, tenker jeg. Gammelt eller nytt hus dere har?
maria isabell Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #41 Skrevet 18. mai 2009 astmaen hans begynte med rs virus da han var 3 uker og 2 uker i pustemaskin innlagt....vi har arvelig astma på begge sider og huset vi bur i er en blokk bygget på 50 tallet...skal bli godt å flytte i nytt hus:) det kan ikke være strøkent med 5 barn,nei:) bra du har forstått det:) du aner ikke hvor heldige dere er som er lite syk;) har du testa igjen;) eller er mensen komt? sist eg testa var den negativ på ikm og positiv 2-3 dager over:)
♥♀-♂-♀-♂-♀-♂♥ Skrevet 19. mai 2009 #42 Skrevet 19. mai 2009 Stakkars liten gutt. Han har vært/er gjennom noen tunge dager til tider da. God bedring iallefall. Han er kanskje bedre nå? Tok en slik billigstrimmel i går, og negativ. Jeg venter og venter. Mensen har vel helt sikkert forsvunnet for godt, slik en stressende hverdag jeg har hatt i det siste. Jeg klarer jo ikke sitte i ro ett sekund... ) Ja ja pytt pytt.
maria isabell Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #43 Skrevet 19. mai 2009 han har hatt så mye vondter, det er fælt, særlig om natta...han er like tett enda, det kommer han sikkert til å være minst 2 uker til, håper det går mere enn 3 dager før det er påan igjen.... har vert t barneleger sikkert 20 ganger de siste året,men han blir bare sendt hjem med mere medisiner.... rart at ikke mensen har komt enda...du får ta en ny test i mårra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå