Gå til innhold

noen som prøver på 3 tette her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

i dag har eg begynt på folat, lurer på å begynne å prøve om en 3-4 mnd:)

lillebror vil da være ca 1 år og storesøster 2,5 år:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. Jada jeg prøver på tre tette. Har en som blir tre i juli, en som ble ett i april. Skulle ha nr tre i august, men mistet i uke 12. Men vi håper at det sitter denne mnd. Da vil det bli 20 mnd mellom nr en og to og 21 mnd mellom to og tre. Så i min verden er dette ganske tette.

Skrevet

under 2 år mellom barn blir rekna for tett...

det er bra at vi er flere "galne"

vi skal flytte om ca 2 mnd, etter all flyttinga er ordnet tenker eg på å kanskje begynne litt foriktig med baby laginga....

tar du folat når du ammer?

Skrevet

denne gangen skal du se at det går bra:) håper spiren sitter fort å du slipper å gå igjennom noe så fælt igjen.....har mistet selv....uff...

Skrevet

jepp:))har ei datter født i 05,en sønn i 07,og fikk nettop en positiv grav.test så da blir det baby i slutten av januar 10 om det går bra..:)

Skrevet

så gøy:) gratulerer:)

gleder meg til eg også får positiv test...

Skrevet

Ja! Har bestemt oss for det nå. Her er det 20 måneder mellom nr 1 og 2. Nr 2 er nå 14 måneder og jeg tok siste pillen på fredag...

Lykke til alle sammen!

Skrevet

så gøy:)

hvor gamle er dere?

eg er 24:)

Skrevet

Her blir det muligens også 3 tette. :)

Har ikke aktivt gått inn for å prøve enda, men blir det slik så er det heilt greit. :) IKM på lørdag, så blir spennende.

Skrevet

tallet er 6

hvor gammel er eldstemann?

Skrevet

10 år

:)

Skrevet

6 barn på 10 år??? det er tett:)

Skrevet

Har 5 barn, kanskje det blir 6 vet du. Hvem vet.

Har fått de i 2 puljer kan du si.

Der er 4,5 - 5 år mellom nr 3 og nr 4. :)

Skrevet

Tullene her er 3 år neste måned og 18 måneder. Har lyst ta ut spiralen etter sommerferien. Den 3dje blir da ikke så veldig tett men kunne gjerne fått en rett etter nr 2 =0) Har fått 2 helt fantastiske jenter =0)

Skrevet

hørest greit ut med 3 og 3 tette:)

du er flink:) det er tøfft å være 5 barns mor:) og enda tøffere å få dem tett...men det er så koselig for ungene:)

Skrevet

samme her, begynne baby laginga etter sommerferien, eller kanskje litt før:)

Skrevet

Så koselig at det er flere som prøver på tre tette her inne. :) Min første er 22 mnd, min andre er 7 mnd, og nå prøver vi på nr tre. Vet jo ikke om det kommer til å klaffe med det første, men jeg synes det er veldig kos å ha barna så tett!

Skrevet

Jeg er 25 og min kjære mann er 21... Vi har en gutt som akkurat ble 2 år og en jente som blir 1 år om en uke. Vi har prøvd på nr 3 siden nr 2 ble født men er ikke klaffet enda, ville det skulle være 1 år mellom alle,men det klarte vi ikke. Denne pp har jeg fryktelig ømme pupper i perioder, det startet i går, har IKM 16 mai så nå er det bare å vente:-)

Skrevet

glad det er flere:) men dine er ganske så tett 15 mnd mellom nr 1 og 2...blir du gravid nå er det 16mnd mellom nr 2 og 3:)

vi bruker ikke beskyttelse nå,men prøver ikke aktivt heller,har ikke fått tilbake mensen enda...men kan jo være vi treffer første el for det:)

Skrevet

oi 13 mnd mellom alle, det er heftig:) kanskje det er litt bra med en liten pause;) håper du er gravid nå da:) blir spennende:)

har så lyst å få mensen tilbake snart....da er det jo lettere å treffe el:)

Skrevet

vi må holde hverandre oppdatert om hvordan det går:)

Skrevet

:)) hei igjen maria isabell. Husker deg forresten fra i fjor. Du var en del inne på flergangsfødende. Da hadde jeg ett annet nick.

Det verste er å gå gravid i 9 mnd. Hvis det ikke hadde vært for det, så hadde jeg kunne tenkt meg til x antall unger.

Fryktelig tungt å gå gravid, og er noe jeg ikke trives så godt med. Men hva gjør man ikke for det utrolige resultatet?? :))

Er evig takknemlig for de barna jeg har. Ville ikke vært foruten en eneste en. Er ikke en selvfølge å få mange barn.

Skrevet

tallet er 6

ka nick hadde du der? så koselig:) det var mangen 5 barns mødre i den tråden til hilde, har ikke hørt noe fra henne, har du?

det er ingen selvfølge å få mangen barn, eg er ufattelig takknemlig for de to vi har og håper vi er så heldige å få en til (minst)

eg elsker å gå gravid,men blir ekstremt dårlig...eg er rar...

min mann er en del eldre enn meg( det husker du sikkert) så han vil ikke bli gammel pappa, derfor har vi litt tidspress:)

Skrevet

Hei igjen.

Kan ikke si hvilket nick jeg hadde enda. Ett avslørende nick kan du si.

Bor på ett lite sted, og en gang gikk sladderen lenge før familien visste noe. Noen kjente meg igjen her inne. Ikke noe særlig... :(

Så får vi se hva det blir til. Ikm 16 mai. Tror egentlig ikke at jeg er gravid, men vet jo ikke. Tar det som det kommer.

Ja det er ikke så lett når ikke mensen har dukket opp. Umulig å vite noe da. Ammer du?

Så vi får håpe den dukker opp snart, slik at dere kan hive dere rundt. :)

Kanskje den ikke dukker opp og du er gravid allikevel. :)

Har også en mann som er 9 år eldre enn meg. Det går så fint atte. Må vel legge inn årene når han blir 50. He he he.

Har ikke sett eller hørt noe fra hun Hilde nei.

Skrevet

blir spennede å se 16 mai:) du må si til meg hvordan det går:)

kan eg spørre ka du jobber med? trur eg vet kem du er viss eg får vite det:)

ammer mye,men det gjorde eg sist også og mensen kom etter 8 uker....rart at det har gått 8 mnd uten mens denne gangen,,,,går rundt å håper at eg er gravid, men det er eg nok ikke:) det beste hadde vel vert å vente til oktober (kroppen trenger en liten pause)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...