Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 jeg er 19 uker på vei, og lurer på om man kan ta solarium?
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #2 Skrevet 10. mai 2009 Nei, det må du ikke finne på!! Hvorfor i all verden skulle du ikke kunne det?? Kan man ikke være ute i solen når man er gravid heller, da? Du finner fort ut hvordan du takler varmen.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #3 Skrevet 10. mai 2009 om du ikke greier å svare på ett spørsmål uten å bli hissig, kan du bare la være!
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #4 Skrevet 10. mai 2009 Hei hi. Ikke hør på hun som svarer deg over her,hun er tydeligvis veldig usikker,og hun har ikke peiling. Man kan ta solarium når man er gravid,men ikke lenge av gangen. Ca 10-15 min. Det er ikke bra for fosteret å bli opphetet. Jeg personlig har droppet hele solingen nå under svangerskapet. Så til de som tror det er bare å ligge så lenge man vil,de tar meget feil.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #5 Skrevet 10. mai 2009 Det er bare godt for mor å få litt farge:) Det badstu og høy temperatur du skal passe deg for. Så varm blir man ikke i solarium. En blir varmere ute på en fin sommerdag, enn de få minuttene i solariumet.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #6 Skrevet 10. mai 2009 Takker for svar da fyker jeg ned å tar litt solarium Føler meg alltid litt bedre etter jeg har tatt det Akkuratt nå er jeg så blei at det er flaut!
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #7 Skrevet 10. mai 2009 Det kommer helt ann på hvor lenge du vanligvis ligger. Selvfølgelig kan man bli så varm f.eks ved 30.min i solarium. Maks 10-15 min sier legene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå