Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 Skal til oslo med daten min som kommer fra england, og vet ikke hvor man går ut i oslo, vil ikke gå på "harry"plasser .. Han har ganske god smak og vil imponere ham ved å ta ham med ut på et fint utested hvor vi kan danse.. Likte meg på akerbrygge - åpen bar, men hva slags musikk er det der?? Noen som kan anbefale fint utested? ikke så langt fra plaza hotellet?
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #4 Skrevet 10. mai 2009 ops trodde onkel donald var et sånnt rart utested, sjekka på siden, ser ganske bra ut:)
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #5 Skrevet 10. mai 2009 La belle sole ,på solli plass . Stratos på youngstovet Ellers så er jo Aker brygge bra,men det sa du jo selv. Ellers så er smuget helt greit .
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #6 Skrevet 10. mai 2009 Smuget helt greit??? Er du på jakt etter desperate one night stands, så ja da er smuget HELT greit.
serin@ Skrevet 10. mai 2009 #7 Skrevet 10. mai 2009 la bella cosmos barbeint flotte steder synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #8 Skrevet 10. mai 2009 Smuget kan være kult når det er love shack.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå