Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

For en stund siden så søkte jeg til NAV om permisjonspenger. Alle papirer levert og det ble sjekket på kontoret så alt skulle være i orden. Det jeg lurer på er om jeg får en bekreftelse av NAV om at søknaden er godkjent og at pengene er i orden? Eller hører man kun fra dem om det er noe som ikke stemmer.... Har mye tid til å tenke når man går hjemme ;)

På forhånd takk for svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos oss er det slik at vi får beskjed om de mangler noe ( i vårt tilfelle manglet de et ark fra abr. giver, så de sendte brev med kopi til meg. Jeg kontatket arb.giver som raskt sendte inn papirene ) Så ringte jeg NAV for å høre at alt var ok. 3 dg etter dette kom det et brev med at søknaden var godkjent. Det kom ca 7 uker etter at vi søkte.

Tror det varierer litt fra sted til sted.

Skader ikke å ta en tlf til de uansett :)

Skrevet

Jeg fikk brev noen dager før permisjonen startet om at jeg hadde fått innvilget. Var litt sen ute med å søke, 2mnd i forveien. Men her på NAV er de veldig rask og ordentlig heldigvis :)

Skrevet

Når jeg sendte inn papirene,satt jeg også og ventet på bekreftelse fra nav om de hadde mottat søknaden min. Sende de en mail hvor jeg fikk til svar at de ikke hadde kapasitet til å sende ut bekreftelser på søknader,men at min var under behandling. Jeg kom til å få svar ca en mnd før permisjonen starter. Så sitter nå da og venter på svar:-)

Skrevet

Det har jeg ikke tenkt på en gang :S Søknadden er sendt, og begge arbeidsgivere har godkjent permisjonen. Får jo lønn fra arbeidsgiver..

Jeg starter permisjon i morgen... Kanskje jeg bør ta en telefon til NAV og høre.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...