Gå til innhold

Husmødre og kjerring-emner, se hit!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Koker en diger, salta svineknoke. Vi skal ha saltkjøtt. Bør jeg ta vare på krafta??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde det var meg du ropte på, men dette ble for kjerring for min del. Diger svineknoke? Skal du lage saus kan du vel bruke noe av kraften.

Skrevet

Ja, det er litt kjerring-aktig, men jeg utvider middagsregisteret mitt. Og mannen har etterlyst husmannskost. Føler meg som et unikum fra husmorskolen her jeg står :-)

Skrevet

skal du ikke ha noe oppi den krafta da?? grønnsaker,som du bruker å ha på siden av kjøttet? mulig det ikke er vanlig,bare jeg som husker feil...hehe.

men om du ikke skal bruke den nå, så hadde jeg kasta den,får ikke brukt det siden,og det er jo en salt kraft,og kraftig,så spørs om den kan brukes til så mye annet senere.

Skrevet

Du må ikke kaste krafta, kan brukes i lapskaus senere, gir utrolig god smak. Frys ned i passe beger.

Skrevet

Tar alltid vare på krafta. Bruker den i lapskaus eller sauser. Kan fryses i begre eller i is-poser, da har du terninger med kraft om du bare trenger litt=)

Skrevet

Ok! Det skal jeg huske på!

Skrevet

Du kan også lage en kjempegod ertesuppe med denne krafta. Gjerne med litt av kjøttet i. Skikkelig husmannskost hvis det var det mannen lengtet etter!

Skrevet

Salt ertesuppe med svineknoke er DET BESTE som finnes :-D MMMMMMMMMMMMMMMMMM!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...