Gå til innhold

Har dere bestemt dere for navn? Og hva er det?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gutten vår skal hete Aron, det er i allefall planen. Men føler jeg må se ham før det er helt spikret...

Vittig at "37 år" har Nickoline på listen over jentenavn, det var min favoritt på jentefronten. Mange syns det er rart, men jeg syns det er flott :)

Jeg har hatt så mye å tenke på hittil i dette svangerskapet at navnevalget liksom har blitt en litt nedprioritert greie, men noen har jeg da tenkt litt på... Da jeg fikk vite at det ble jente ble det i tillegg litt vanskeligere ettersom jeg synes det er sååå mange finere guttenavn enn jentenavn. Den listen jeg hadde klart å lage var 3ganger så lang på guttenavn som jentenavn. Men mine favoritter er foreløpig Mille, Jennifer/Jenny og Linnea. Også likte jeg Stella, men det er jo et ølmerke og så minner den meg om den sangen "stella steeeella" hehe. Synes det er vanskelig fordi alle navn jeg komemr på minner meg om en eller annen jeg har noe å utsette på. åh, bare jeg som er litt pirkete tror jeg. Slik får jeg aldri noe navn på babyen min hehe

Annonse

Den lille gutten i magen min skal hete Philip. :) Ser at det er et navn ikke så mange velger. Syns egentlig at det er litt greit. Vi lurte litt på Sander, Oliver, Lucas og Leon også, men så var det så mange som heter det om dagen, så da syns vi at Philip var både et fint navn + at det ikke er noe sånn typisk "trend-navn".

hadde det vi fått jente skulle hun fått navnet Amalie eller Lykke-Amalie.

• 4 uker senere...

Annonse

Blir det en gutt, noe vi tror, skal den hete Alexander. Og kanskje noe mer. Blir det jente, skal vi kalle henne opp etter min avdøde mamma som het Eli Irene. Elise kanskje. Vi har enda noen måneder igjen å tenke på, heldigvis ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...