Gå til innhold

Har dere bestemt dere for navn? Og hva er det?


Oktober-barn

Anbefalte innlegg

Det har vi! Skal ha en gutt, og han skal hete Evander. Både jeg og barnefaren begynner på bokstaven E, og syns det hadde vært kjekt å hatt et navn på E.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Evander var et veldig fint navn. =)

 

Vet ikke hva det blir enda, UL 19 mai :)

Vi har bestemt oss for enten Maja eller Cato :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke på UL før 19.mai - så får vi se hva det blir etter det.. Maja er min jente favoritt om dagen, Elise er mannen sin. Så vi får se hva vi blir enige om. Guttenavn listen er lang enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hotten Tott:

 

Kan du nevne noen av guttenavnene på den lange listen din,sliter skikkelig med guttenavn...hadde vært fint å fått noen forslag.Takker på forhånd..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som sagt er det en lang liste enda, får gå igjennom dem når vi har vært på Ul og hvis det viser seg at det er gutt.. Men her er den:

 

Mattias

Magnus

Sigurd

Daniel

Anders

Tobias

Jakob

Marius

Teodor

Aksel

Simen

Mikkel

Johan

Johannes

Kristian

Even

 

Tror det var det.. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får en gutt, og han skal hete Adrian:-) Har en Marius og ei Mina fra før. Hadde det blitt jente skulle hun hete Andrea. Syns min venninne har fint navn på sin jente, hun heter Tessa:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke bestemt oss helt enda. men det heller mot Martinius (etter oldefaren) eller Selma :-) Det e jo så mye fine navn, så det e ikke bare å bestemme seg..

 

Høstbaby

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge ul venter vi ei jente og hun skal oppkalles etter mormor, tippoldemor og pappan sin- Elise Andrea...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke kjønnet enda men har mange navneforslag:

Arthur

Aksel

Emil

Isak

Mattias

Noah

Oliver

Oskar

Nicklas

Matteus

August

Matheo

Nathan

Timoteus

Austin

Louis

 

 

Alva

Emma

Alba

Stella

Ada

Louise

Emelina

Arlen

Lea

Wilhelmina

Amanda

Nora

Linnea

Alice

Lotte

Lucia

Mali

Nickoline

Rebekka

Saga

Salma

Wilma

Oline

Albertine

Thyra

Zenia

Bianca

Melba

Dina

Norina

 

Pia

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi går nok for navnet Matea/Mattea på den lille jenta i magen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange fine navn...jeg har hatt mine klar leeenge. Og siden jeg (desverre) blir alene kan jeg bestemme som jeg vil :-)

Martinus (etter oldefar) eller Lina (etter oldemor) Har alltid hatt Lina som favorittnavn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, vi vet ikke enda om det blir gutt eller jente. Men om det blir jente vil jeg oppkalle henne etter min avdøde mamma som het Tina :)

Jeg synes det er kjempefint. Kanskje det blir Tina-Kristin, eller Tina-Alice :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi hadde ul i går og får ei jente til.

 

jeg liker godt Lina , samboeren min liker Lena, så får se. Har Mia fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nordavind fra sør

Med både magefølelse og beskjed fra lege på vår første UL, trodde vi at det lå ei jente i magen min. Men på den ordinære UL så vi en liten tissetass:) Vår lille gutt har fått navnet Falk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fått vite at vi venter en liten gutt :) Valget står foreløpig mellom Isak, Jakob og Andres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vi får ei jente, og vi står nå mellom Sol, Celina/Celine, Maria eller Malin.. Tror jeg ombestemmer meg annenhver dag, og tror kanskje jeg er en av de som må se barnet før jeg er 100% sikker. Hvis noen har en mening om disse navnene er det bare å komme med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

allerede da vi venta førstemann (blei en gutt), hadde vi bestemt oss for at om det blei ei jente skulle hun hete Ingrid Sofie. Oppkalt etter pappans farmor og min mormor.

Ble det gutt skulle han hete Sander. Men på sykehuset ble Sander til Mathias og det har vi ikke angret på en eneste dag!!

Denne gangen vet vi heller ikke om det er en gutt eller jente, men håper få vite det på ul om 3 uker (er da 24 uker på vei ca..).

Ingrid Sofie skal jenta hete og om det er gutt skal han hete Lars eller Ola, heller mest mot Ola. Men har overhodet ikke bestemt oss. Liker Noah også. Men skal se babyen først, så får vi se hvem det er....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...