Himmelblå Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 Du har ikke sett eller hørt fra vedkommende på flere år. Jeg fikk plutselig en sms nå: Hvordan står det til med deg, da "Anne"? Fredrik. Jeg har ikke svart. Hvordan ville du reagert?
Mamma+2 Skrevet 10. mai 2009 #2 Skrevet 10. mai 2009 hmm hadde helt kommet ann på om det var en kjæreste jeg hadde når jeg var 18 år -et kort forhold eller om det var en eks jeg hadde vert lenge sammen med- og bodd sammen med??
Musemor med tre søte små Skrevet 10. mai 2009 #3 Skrevet 10. mai 2009 Hadde bare svart: "Går bra med meg. Gift og har en en liten gutt. Hva med deg?"
hit og dit Skrevet 10. mai 2009 #4 Skrevet 10. mai 2009 Det hadde vert koselig det. Hadde svart og spurt korleis det gjekk med han. No har eg ingen bitre eller vanskelige brudd bak meg.
erteposen + 4 Skrevet 10. mai 2009 #5 Skrevet 10. mai 2009 Om det ikke var et kjipt bekjentskap hadde jeg blitt glad. Det er jo lov å sjekke hvordan ekser har det. Fint, venter to gutter til med min bedre halvdel så jeg kan ikke klage. Du?
Gjest Gul stjerne Skrevet 10. mai 2009 #6 Skrevet 10. mai 2009 Tror jeg hadde tenkt: "Åja, har han blitt singel nå..." ;-)
Tøysetipp Skrevet 10. mai 2009 #7 Skrevet 10. mai 2009 Da hadde jeg lurt på om han/hun var riktig vel bevart for begge har ringt meg for under en halvtime siden. Om det hadde gått flere år så hadde jeg vel tenkt at vedkommende hadde et litt lite innhold i livet sitt akkurat per da. Jeg hadde nok svart.
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 10. mai 2009 #8 Skrevet 10. mai 2009 Jeg hadde nok tenkt som så at vedkommende var blitt singel og ute etter en flørt. Hadde nok svart noe sånt som at jeg har det bra, er gift og har barn.
meg & to små vampyrer Skrevet 10. mai 2009 #9 Skrevet 10. mai 2009 Hadde reagert med forundring. Men sikkert tenkt noe slikt som en del andre tenker at de har blitt single igjen. Hvertfall så lenge man ikke har hatt jevnlig kontakt på mange år.
Staark Skrevet 10. mai 2009 #10 Skrevet 10. mai 2009 Jeg hadde ikke svart... (-og hadde nok tenkt at vedkommende enten var 1.singel, forlatt og ensom. Sitter og syntes synd i seg selv, 2. akkurat vunnet i lotto/fullført en utdannelse/fått bra-betalt jobb/blitt gift/blitt pappa e.l. og ville skryte for å vise hva jeg "gikk glipp av") Er glad for at jeg ikke har noen kontakt med fyren.
Himmel og hav Skrevet 10. mai 2009 #11 Skrevet 10. mai 2009 Jeg hadde syntes det var koselig! Jeg gjorde i grunnen det samme som eksen din for et års tid siden, for da ryddet jeg i noen gamle esker og fant noe som var hans. Jeg sendte en sms, selv om det var 10 år siden sist vi snakket. Han syntes også det var kjempehyggelig å slå av en prat igjen, og det var det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå