krepsanne75 Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 Min lille gutt får kraftig utslett når han bruker ull plagg. Jeg fikk høre om en bedrift som holder til på Nesodden og som heter Det Mjuke. De har spesialisert seg på plantefarget organisk garn; merino ekstra fin. Jeg kjøpte det gjennom nettbutikken deres og strikket en hals til han. Gleden steg i taket da vi, etter kort tid, så at han ikke fikk noen reaksjoner. Vi vet ikke om det har vært ull kvaliteten eller kjemikaliene i fargene som er blitt brukt på ull plaggene han hittil har brukt. Dette garnet er farget med helt rene plantefarger. Alle prosessene er sertifisert; likentil sertifikat fra Helse og Tekstil som sorterer under det Italienske Helse Departementet på at fargene er rene. Jeg håper at mange får glede av dett garnet. Ikke bare er det rene fager; det klør heller ikke fordi det er en ekstra fin. Gå inn på hjemmesiden www.detmjuke.no og og dere finner dun mange opplysninger.samt tradisjonelt garn av høy kvalitet. Hilsen krepsanne75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå