Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 Jeg er en person som jobber for det jeg vil ha, og jobber jeg hardt nok får jeg det. Jeg har et "perfekt" hjem, fordi jeg har jobbet, jobbet og jobbet for det. Jeg har en nydelig liten jente, sn ill og blid som dagen er lang. Jeg har væet konsekvent, kjærlig, streng og snill om en annen. Og velger å tro at dette må ha hatt litt invikrning. Jeg ble gravid da jeg var 20år, og har vært alene fra første stund. Ikke kom å fortell meg at det har vært enkelt, jeg har jobbet og stått på. Jeg har stupt i seng før kl 21 om kveldene for å være opplagt til å stå opp 5 morgenen etter. Jeg fortsatte å ta noen eksamener det året jeg hadde permisjon, nettopp fordi jeg ville jobbe for å få til noe i livet. Jeg begynte som 100% student da jenten min var 11mnd. Jeg har knapt nok hatt et sosialt liv det siste året, da alt har dreid seg om å være med datteren min, skole og lese, lese og pugge. Fordi jeg har jobbet for det har jeg kun A'er på vitnemålet mitt. Jeg har fått drømmejobben min, og begynner allerede dagen etter siste eksamen. Hvorfor? fordi jeg har jobbet for det! Og vet dere, jeg er selvfølgelig sprekkeferdig av stolthet fordi jeg vet at jeg fortjener det, etter masse arbeid. Men er det noen som er glad på mine vegene da? Tydeligvis ikke en kjeft. Jeg har 4venninner som jeg anser som mine nærmeste, da jeg fortalte at jeg hadde fått jobben, kunne jeg likegodt fortalt dem at jeg skulle være ekstrahjelp på Mc Doalds. Jeg blir så vanvittig lei meg, når jeg er glad og seiler i medvind så er det søren meg ikke en sjel som er glad på mine vegne. Men når det er problemer, så lytter de gladlig. Idag har jeg en sånn dag at jeg tenker at ingen bryr seg om meg, at det er ett fett om jeg er vellykket eller uteligger. Er jo ikke slik det skal være!
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #2 Skrevet 10. mai 2009 Du har jammen stått på. Venninene dine er vell bare missunnelig??? Jeg har heller ikke hatt et sosialt liv siden jeg fikk jenten min for 3,5 år siden. Jeg goså har vært alene med henne. GJORT ALT SELV! Og har jobbet 100%, har kjøpt meg hus og bil og klarer meg !!!
Candy girrrl Skrevet 10. mai 2009 #3 Skrevet 10. mai 2009 Da skal du få skryt av meg. Kjempebra jobbet. Din datter er heldig som har en så ressurssterk mor. Og ikke bry deg med de venninnene. De er nok medlem av KMM foreningen. Kos Med Misnøye...
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #4 Skrevet 10. mai 2009 "Egen suksess smaker godt, men andres fiasko er heller ikke å forakte" er det noe som heter. Noen tror det er i motgang en lærer å kjenne sine venner, men jammen koster det når vennene gjør suksess også, spesielt hvis en ikke er så heldig, eller flink sjøl! Håper du anerkjennelse for ditt arbeid, og at du vil trives med det! Lykke til! Du har grunn til å være stolt av deg selv
trillemamma Skrevet 10. mai 2009 #5 Skrevet 10. mai 2009 Du får skryt fra meg. Jeg vet alt om hvordan det er å være alene med et barn på heltid. Det er ikke alltid som folk tror. Det kan være veldig hardt og veldig slitsomt, men så får man virkelig lønn for strevet også. Det ordner seg for snille jenter. :-)
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #6 Skrevet 10. mai 2009 Jeg er kjempeimponert over dere som gjort dette alene. Jeg vet ikke om jeg hadde klart alt dette. De er sikkert bare misunnelig fordi du klarer deg så bra. Men hvis du på noen måte skryter av dette litt for ofte, så får man jo ikke så lyst til å skryte tilbake. Men typisk kvinnfolk å være misunnelig på de som klarer seg bra!
Gjest Skrevet 10. mai 2009 #7 Skrevet 10. mai 2009 Hva slags utdannelse har du tatt? Hva slags skole har du gått på? Hva er drømmejobben din?? Stakkars deg, det høres helt forjævlig ut å stupe i seng før klokka ni hver kveld når man er voksen. Å stå opp klokka 5 om morgenen er overhodet ikke for meg. Jeg er B-menneske med stor B! Jeg er drittrøtt om morgenen, men jeg liker å sitte oppe om kvelden. Så dritkjedelig det må være å leve sånn som deg, og ikke ha noe sosialt liv - og aldri ha en kveld!!!! Ditt liv er ikke for meg!
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #8 Skrevet 10. mai 2009 GRATULERA med kjempeprestasjon!!! Du er jammen god, og du fortener jammen ALL honnør og oppbacking som du kan få!!!! Du er jammen verd abeidet ditt, og DRIT I venene dine som ikkje kan gleda seg i lag med deg! Kva vener er det? Du kan med fulle verta stolt og kry av deg sjølv og det du har fått til, og FOR ALL DEL ikkje slutt å sei det til deg sjølv kor flink du har vore, og er!!!!!!! Når ingen andre har vit til å gjera det så gjer det sjølv. Forstår at du vert såra!!! Vil så gjerne at andre skal sjå og kommentera det ein har lukkast med. Eg trur at du har vorte vaksen medan venene dine ikkje er vaksne enno og har ikkje "evnen" til å gleda seg over andre sin suksess. Gje dei tid til å verta vaksne....dei er litt "fjortis" i tankane sine når det er "skandalar" som er "tingen" dei vil snakka om. Livet består i meir enn det. Lukke, lukke til med nytt arbeid og med ALT slit og glede du har som aleinemor!!!! God klem!!!!!
Trønderbærta Skrevet 10. mai 2009 #10 Skrevet 10. mai 2009 Gratulerer så masse! Kjempeimponerende, ungen din er skikkelig heldig som har ei mor som deg, som kjemper for å nå sine mål, og ikke gir opp selv med motbakker, så ungen har virkelig ei mor å se opp til! Vær stolt over deg selv, jeg tror nok andre kan være missunnerlig, men du fortjener det slik som du har jobbet for å nå målet ditt (skulle mange ganger ønske at jeg var slik, men gir desverre litt for fort opp, og kommer sjelden helt til målet, men halvveis, men det er fordi jeg ikke jobber så hardt for å nå det ;p) STÅ PÅ !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå