♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 Er 2 dager over nå..... Vet det ikke er så mye, men blir snart mannevond av denne ventingen.. Er livredd for at prinsen skal vokse seg så stor:S Har rier veldig ofte, men ikke den grad de SKAL være... Er strippet 4 ganger, proppen er gått og har 3 cm åpning..... men men..... Prøvd sex natt og dag....sterk mat og bryststimuli....men ser ikke ut til at stabukken vil ut:) Hva med dere andre?
Umpa-Lumpa-Tykk rundt rumpa Skrevet 10. mai 2009 #2 Skrevet 10. mai 2009 Er 7 dager over termindato... en uke... Ikke tegn til at han vil ut. Er blitt veldig mannevond, og er direkte sur og slem mot mannen min stakkar. Har masse falske rier, ikke blitt strippet men skal på UL i morgen på sykehuset - vet ikke hva de gjør på en sånn kontroll.. gruer meg.
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 10. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2009 Huff, skjønner deg..... Skal du føde på ahus? Kan nok hende de stripper deg, om du ønsker, om du er moden,....men regner med at du er moden:) Jeg ringer jm i morgen om ingenting skjer iløpet av natten.... Dette er slitsomt......Og med en 2 1/2 åring i tillegg da.... Har du barn fra før?
Umpa-Lumpa-Tykk rundt rumpa Skrevet 10. mai 2009 #4 Skrevet 10. mai 2009 Ja jeg har en datter på 2 år fra før av, midt i værste trass, og mamma skal testes for å si det sånn. Jeg skal føde i Skien jeg da, og er usikker på om jeg ønsker å strippes :S høres så ubeskrivelig smertefult ut... Synes du strippingen er værre en fødselen? hører så mange som snakker om hvor forferdelig det er...
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 10. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. mai 2009 Rett alder ja, hehe...... Nei du, jeg syns ikke strippingen var vondt. Var nok ubehagelig, men gjort det 4 ganger nå, så SÅ vondt er det ikke, hehe....Du kan jo bare prøve, så be de stoppe om du ikke klarer. Det tar heller ikke lang tid. 1 minutt ca.... Kommer vel kansje litt an på hvor moden man er når man gjør det, men tror ikke de gjør det om du ikke er helt moden.?! Jeg må jo si at det er vondere å føde ja.....Ganske masse mer vondere..... hehe....... Håpe det skjer noe snart hos deg da, som er så langt over termin..... Lykke til om noe skjer....
Umpa-Lumpa-Tykk rundt rumpa Skrevet 10. mai 2009 #6 Skrevet 10. mai 2009 Takk, krysser fingrene for at nurket kommer i natt så jeg slipper flere kontroller he he. Godt å høre at fødselen er værre enn stripping Fødselen sist var helt overkommelig. Værste med å være på overtid er alle som venter rundt meg og spør om det snart skjer noe... Blir gal av det maset for jeg lurer jo på dette selv også... he he
Lillemus&mamma'n Skrevet 10. mai 2009 #7 Skrevet 10. mai 2009 Jeg er fem dager over termin nå, og er i ferd med å gå fullstendig fra vettet! Jeg sluttet å svare på masemeldinger for tre uker siden, så sånne får jeg heldigvis ikke lenger... Jeg ble strippet på tirsdag, og synes ikke det var vondt i det hele tatt : ) Trøster meg med at hvis hun ikke kommer før tirsdag 07.30, så skal jeg inn og bli satt i gang, men aller helst vil jeg jo at hun skal komme av seg selv...
Lystpåentiljeg Skrevet 10. mai 2009 #8 Skrevet 10. mai 2009 Er noen dager på overtid jeg også. Gruer meg såpass til fødsel, at jeg nesten håper at det skal gå såpass på overtid, slik at det blir igangsettelse denne gangen også.
1974 Skrevet 10. mai 2009 #9 Skrevet 10. mai 2009 Er en uke på overtid nå. Slimproppen gikk i går og har hatt masse kynnere og mensenvondt etc i en uke uten at det skjer noe mer. Ikke blitt spurt om å bli strippet eller spurt om det selv...men skal på overtidskontroll på sykehuset på onsdag...mulig de gjør det da om nødvendig. Er mer sur og tverr enn normalt her hjemme nå ja.....
Niva Skrevet 10. mai 2009 #10 Skrevet 10. mai 2009 jeg er 11 dager på overtid, begynner å bli helt gal av ventingen. Har to jenter på 2.5 og 5 år . Har 3 cm åpning og er moden, har blitt strippet, men ingen ting hjelper. Gikk ikkr på ovrtid med de to andre, så dette er helt nytt. Skal til jordmor i morgen, så da håper jeg de kan sette meg i gang en av dagene.
Mor til 3 søte små:) Skrevet 10. mai 2009 #11 Skrevet 10. mai 2009 Er også på overtid. Har ikke blir strippet eller noe slikt, og har ingen peling på om jeg nærmer meg moden en gang... Er utrolig lei, men vet at det er uanset ikke lenge igjen!!
Jippi!! Gullspire i magen:-) Skrevet 10. mai 2009 #12 Skrevet 10. mai 2009 Jeg er 1 dag over termin, og skal på sykehuset i morgen...De vil helst ikke at jeg skal gå så lenge over, så er spent på om de gjør noe. Stripping er nevnt, og jeg gruer meg også veldig til dette da mange sier det gjør så vondt!!! Håper jeg får sove i natt...
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 10. mai 2009 Forfatter #13 Skrevet 10. mai 2009 Riene har tatt seg opp veldig her nå...Tror vi drar inn på ahus i kveld..... Så får vi se da om det blir noe bebbi i natt:)
Umpa-Lumpa-Tykk rundt rumpa Skrevet 10. mai 2009 #14 Skrevet 10. mai 2009 Heldige du! Lykke til! Krysser fingrene for at du har baby i armene på Ahus innen morgentrafikken begynner Send noen rier min vei....
JUHU!:) mamma til 3:) Skrevet 11. mai 2009 #15 Skrevet 11. mai 2009 2 dg på overtid! Veit det ikkje er mykje, men er uutholdelig lei:( Mensmurringer, vonde kynnere og 3 cm åpning. Dei to andre kom i god tid før termin, sånn heilt uten forvarsel. Så skal sei det e annerledes denne gangen... Håpa INDERLIG det skjer noko snart! Gleda meg til smerten tek seg opp. Trøsta meg me at eg aldri har vore nærmare målet, og at eg heilt sikkert har verdens deiligaste tass i magen. Lykke til jenter!
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #16 Skrevet 11. mai 2009 Huff...att det går an.....Dro inn på ahus i går.... Rier som dro seg til topps hele tiden, 5 min mellom, men alt for sjelden...De ønsker 2 min mellom, for at noe skjer.... Men hadde fortsatt 3 cm åpning. 1 cm igjen til mormunnen var flatet ut og hodet var helt festet, så NOE er jo skjedd da.....Men fikk en stikkpille og sove på, så kroppen fikk slappe av. Var som sagt bare reise hjem igjen........ Hadde SÅÅÅÅ trua i går på at noe var i gang, men der kan man se hvor feil man kan ta.... Sitter igjen i dag med rier.... Men nå får dem bare være der og gjøre sin jobb... Merker vel når de blir for tette:) Håper noe er skjedd hos dere andre da:) Lykke til iallefall.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå