Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 5 uker i dag, og i går kveld når jeg skulle gå på do, så var papiret helt rosa, så også at jeg hadde blødd så vidt i buksa også, jeg blør ikke noe særlig nå, er mer rosa/brunt.

Er det farlig?

Tok testen i dag tidlig for å se om jeg faktisk var gravid eller om jeg hadde blingsa så fært, og der lyste det opp et kryss.

Noen som har vært borti det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

festeblødning:) tror ikke du har noe å bekymre deg for hvis du ikke har smerter:)

Skrevet

ingen smerte nå, men i går kveld var jeg sikker på at jeg skulle få mensen, skikkelig murringer og hele pakka.

Også kom det jo blod i tilegg, mer rosa/brunt da, men testen slo ut enda mer i dag så må jo være gravid da:)

Skrevet

Festeblodning nar man er 5 uker pa vei, har kanskje ikke lest godt nok, trudel. Festeblodning er vel nar man er ca, 2-3 uker dvs ca 5-10 dager etter el. Ta det med ro , er helt normalt, hvis det utvikler seg til menslignende blodning med sterke smerter vill jeg kontaktet lege.

Skrevet

Ikke for å skremme deg, men det har jeg opplevd.

Dagen jeg ventet IKM begynte jeg å blø, ikke mye. tok en test 2 dager etterpå og den var positiv. tenkte ikke noe mer over det siden det hadde sluttet å blø.. etter 1 uke ca begynte det igjen, men ingen smerter. Ringte legen og forklarte situasjonen og jeg ble sendt opp til GU. viste seg for å være SA. så valgt utskrapning samme dag.

Så vist jeg var deg ville jeg kontaktet legen. for vist du er 5 uker på vei, er det ikke festeblødninger.

Lykke til :))

Skrevet

Er du 5 uker, eller fosteret 5 uker?

Uansett kan du jo lese litt om mors uke 5 babys uke 3 her på BiM, fra uke til uke.

Skrevet

Går inn i min 5 uke nå så jeg sa litt feil, så den lille (bittelille) er ikke mer enn 2 uker den da?

Var bare rosa/brunt da, hadde litt små mens smerter, men det hadde jeg sist også men da blødde jeg ikke.

:(

Skrevet

Gir deg litt håp jeg:)For jeg hadde nemlig festeblødning mellom 4 og 5 uke:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...