Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 Vi hadde en liten krangel, en filleting som bare var en misforståelse. Vi har snakket ut og alt er bare bra, men hvorfor sitter jeg fremdeles her og griner? Tårene triller og jeg skjønner ingenting for jeg er ikke sint nå lenger.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #3 Skrevet 10. mai 2009 Jeg er ikke gravid, men jeg ammer da. Har ikke vært så veldig hormonell tidligere, såvidt jeg vet. Babyen er nå 9 måneder gammel. Mensen har jeg også, men jeg har aldri tidligere vært premenstruell. h.i.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 10. mai 2009 #5 Skrevet 10. mai 2009 Jeg griner som en idiot når jeg har mensen.
Gjest Skrevet 10. mai 2009 #6 Skrevet 10. mai 2009 Huff da, godt det ordnet seg iallefall Det kan nok være mensen, jeg hadde aldri vært premenstruell eller hatt vondt i magen under mensen før jeg ble mamma...
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #7 Skrevet 10. mai 2009 Er bedre nå, heldigvis. Kan jeg plutselig bli premenstruell nå etter å ha hatt mensen 3 ganger etter fødselen? h.i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå