Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min har to barn fra tidligere forhold. Disse bor langt unna, så de har samvær i ferier ol. Vi har to barn sammen.

Nå er det slik at ett av barna hans fra tidligere skal på en fotballturnering der de må overnatte hele helgen, og barnet vil at faren skal være med. Greit nok, jeg har forståelse for det. MEN så får jeg vite at også barnets mor skal være med på denne turen, og dette synes jeg er svært upassende. Samboer sier at han ikke har noen interesse av henne, men jeg kan bare ikke akseptere dette. I utgangspubnktet stoler jeg på samboer, men ikke på henne, og når de skal dra på tur sammen en helg så kjenner jeg at jeg ikke stoler 100% på samboer heller.

Jeg synes det er merkelig at hun skal dra på turen når faren er med ungen. Hun har egen samboer, men alikevel.

Jeg har sagt til samboer at da må enten ingen dra, eller så blir jeg og ungene med. Han sa at det var i orden, men egentlig ønsker jeg ikke å dra, det er langt (vi må reise med fly) og dyrt (må leie bil, overnatting ol).

Noen synspunkter?

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Her bør en av dem dra, ikke begge. Dette må gå an å formidle til mannen din på en ok måte. Ville han syns det var OK at du skulle dra på overnattingstur med noen av dine forhenværende....?

Noe annet er: hvorfor må begge med? Når barnet har signalisert at det er faren han vil dele denne opplevelsen med, så kan vel mor holde seg hjemme?

Skrevet

Jeg hadde ALDRI akseptert det... Enten alle - eller bare en av foreldrene.

Hilsen stemor

• 3 uker senere...
Skrevet

Dette bør han forstå er langt over grensen for hva en bør akseptere. Ingen vits i å oppske situasjoner som kan skape usikkerhet i et forhold. Bare det at du ikke liker det er grunn nok til at han bør holde seg hjemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...