lÅktiHaUDe Skrevet 10. mai 2009 #2 Skrevet 10. mai 2009 På stranden i syden er det bikini, i svømmehallen er det badedrakt
Lene~mor til tre Skrevet 10. mai 2009 #3 Skrevet 10. mai 2009 Jeg bruker mest badedrakt, har hendt ett par ganger at jeg har gått i bikini men jeg føler meg ikke vell i bikini med de ekstra kg og for å ikke snakke om strekkmerkene jeg har på magen hehe
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 10. mai 2009 #4 Skrevet 10. mai 2009 gruer meg alt til bikini sesong.. men liker bikini best, selv om eg he gansge mange kg for mye..
lÅktiHaUDe Skrevet 10. mai 2009 #5 Skrevet 10. mai 2009 Nå er det kanskje lett for meg å si dette men jeg synes dere skal bære bikinien med løftet hake jenter. Det er sommer og sol nyt det Jeg er ikke en sylfide med mine 170 cm og 69 kg men det er nå engang slik jeg er.. mannen min er fornøyd og da lar jeg det stå til Husk at det er mange super tynne som skulle ønske de kunne legge på seg også.. men uansett hva jeg sier så hjelper det ikke det er dere som må trives.. jeg er heldig og har ikke strekkmerker men jeg må ærlig talt si at jeg har ikke tenkt på det som skjemmende!!! Kast klærne og gå i bikini
blond Skrevet 10. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 10. mai 2009 Man må gå med det man føler seg konfertabel med, tenker jeg. Personlig er jeg ikke plaget av strekkmerkene mine og hvis andre blir det er det deres problem, men jeg liker å dekke meg til for min egen del. Og jo mer tildekket jeg er jo mindre må jeg smøre, hehe..
metaMORfose Skrevet 11. mai 2009 #7 Skrevet 11. mai 2009 Jeg har hatt ganske mange flere kilo enn de jeg har nå, og alltid gått i det jeg har lystet. Synes det er dumt hvis hva andre synes skal stoppe meg. Jeg bruker badedrakt i svømmehallen, men bikini ellers. Det beste er når jeg kan rusle rundt i bare biknibukse på et usjenert sted og bare nyte sol og varme. Vår familie er veldig glad i sol og sommer.
moota m storebror&lillebror Skrevet 11. mai 2009 #8 Skrevet 11. mai 2009 Også her badedrakt i svømmehallen. Hjemme gidder jeg ikke en gang og å bikini, trusa og bh går likegreit. Når vi har vært i Syden har jeg hatt bikini og noen ganger hipster truse eller bokser eller hva det heter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå