Gå til innhold

MANNFOLK!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

*hjertesukk* Det er på mandag tre uker siden jeg fødte, og i dag prøvde jeg meg oppi ei fin svart bukse jeg har hatt liggende. Og den passa!! Dvs, jeg var litt usikker på om den var litt tight da, men den er sånn i modellen også.. Så jeg var dum nok til å spørre mannen. Hva synes du om denne buksa, er den for tight?

-Njaa, litt tight enda kanskje.. Men den passer nok snart. (mayaya sukker) Ååå, eller var det buksa du mente? Den var veldig fin! (mayaya sprekker!)

Fyren synes altså buksa var fin, men min fiiine lilla topp - som er helt ny - DEN kan jeg ikke ha på meg!!! ARGH!!! Den skal være sånn!! Dessuten skal jeg jo ha en jakke utenpå, det visste han jo, for han har jo nettopp vært i kjelleren og henta den, nyvasket!

*sukk*

Så hva skal jeg nå ha på meg i bursdagen i dag????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, hvordan syns du det ser ut da?

Jeg har nesten sluttet å spørre mannen med mindre jeg har veldig konkret spørsmål jeg. Som "syns du utringningen på denne toppen er penere enn denne" osv..

Skrevet

Huff da. Hvis du selv synes den er fin er den sikkert fin nok da. Ellers får du vel rote fram noe annet fra skapet. Mannfolk er ikke alltid de beste diplomatene :-/

Skrevet

hehehe, jeg ga han ei lekse i å høre hva jeg spør om... og så går jeg som jeg er :-p

fin er jeg :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...