Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 Jeg er gravid og er derfor ekstra bekymret for å bli smittet av dette her. Jeg er imot å ta mesisiner i svangerskapet også, og hvordan vil et evt slikt virus arte seg hos gravide?
Gjest Skrevet 10. mai 2009 #2 Skrevet 10. mai 2009 Det er vel influensa og arter seg nok som influensa men av den kraftige sorten. Hvis du blir smittet, noe som jo er høyst usannsynlig vil jeg tro med mindre du har lyst på deltidsjobb som svinerøkter i Mexico, så vil du få behandling. Er man alvorlig syk er medisiner bra også for babyen, men det skjønner du sikkert selv at det er forskjell på å dytte i seg alt mulig av piller fordi man føler seg småuggen og å ta medisiner fordi man faktisk må ha det.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 10. mai 2009 #3 Skrevet 10. mai 2009 kaklehøna kakler: Jeg tror at det slett ikke er en influensa av den kraftige sorten, derimot en ganske mild influensa. HI: Det er neppe farligere med svineinfluensa enn vanlig influensa. All virusinfeksjon KAN utgjøre en viss risiko har jeg hørt, men sannsynligheten er størst for at det går bra!
Gjest Skrevet 10. mai 2009 #4 Skrevet 10. mai 2009 Er det ikke det en gang? Hmfph, alt det bråket for ingenting med andre ord. Da kan jeg trøste deg HI, jeg hadde influensa som gravid. Det var to uker med sengeligging men jeg slapp annen behandling enn mye å drikke og paracet mot høy feber. Babyen var sprek som bare det til tross for en utmattet mamma :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå