Gjest Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 Hei. Jeg har ei lita jente som ver en uke i går. Frem til nå har hun stort sett sovet og spist, og det er litt rart for oss da forrige barn var veldig våkent og "holdt oss i vånde" hele dagen. I går fikk jeg feber og kjente på puppene at de var litt knudrete og ømme. Rengner med at det var første økedøgn. Og lillejenta var sutrete og skrek stort sett hele dagen. I dag er både jeg og hun "back to normal" og hun spiser godt og sover som før. Fler som opplever dette? Både feber ved økning av produksjon og at babyen da blir veldig utilpass?
Lillepusen-78 Skrevet 10. mai 2009 #2 Skrevet 10. mai 2009 Vi hadde en periode med økedøgn (kanskje 3-4 døgn) da knerten min var ca 2-3 uker. Da var han veldig utilpass og gråt mye på ettermiddag, kveld og natt. Feber er ukjent for meg, og tror ikke det har sammenheng med økedøgn i seg selv. Kan det være at du har hatt tette melkeganger? Ikke uvanlig med feber da, og brystet/brystene blir ømme og klumpete.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå