Gå til innhold

ahhh... What to do?? (samme som på skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får igjen på skatten i år, pluss fett med feriepenger pluss god lønn! Har derfor råd til å (endelig) feriere skikkelig med 2åringen min.. Har ikke hatt råd til det siden før hun kom til verden..

Pappan hennes og jeg flytta fra hverandre forrige sommer, men vi er fortsatt venner.. Han har bytta jobb, derfor ikke opparbeidet seg noe ferie i år, men han tenkte å ta en uke alikevel, og da har vi planlagt å dra en uke til syden sammen i august..

Så sa jeg til han nå at jeg har lyst å ta en uke i syden i juli sammen med søsteren min og hennes datter. Da sa han at han ville være den som er sammen henne i syden for første gang, og hvis vi drar da, så gidder ikke han dra sammen oss i august.. Han mener det er for mye for henne å dra til syden 2 ganger med en mnd mellomrom..

Jeg har såå lyst til å dra med søsteren og tantebarn også..

Føler det ekkelt å gå imot hans vilje selv om jeg vet han ikke kan bestemme det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.. "jeg vil være først! *sutre, sutre* Ellers gidder jeg ikke være med deg!"

Han høres litt barnslig ut, må jeg si. Du kunne jo bare ha reist på ferie, med kun deg og din datter. Han har inge rett til å bli med dere;) DET er det som er normalt når en ikke er sammen lenger.

Bare reis slik du vil, og så får han finne seg i det, eller være så teit at han ikke gidder i hele tatt;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...