Gå til innhold

Uke 22 og en del stikkinger helt nederst i magen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker jeg hadde en del stikkinger som føltes som sting når jeg var i 1. tri, og særlig i begynnelsen. Men i dag kjenner jeg det igjen. Varer bare i noen sekunder. Er på begge sidene og mitt på av og til. Helt nede ved skambeinet. Flere som er sånn ca likt på vei som meg som har det sånn???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen???

Skrevet

Hei

Jeg er i uke 18, og jeg kjenner sånne stikkinger innimellom. Aner ikke hva det er, men tenker at det skjer så mye rart i magen om dagen, at det sikkert ikke er noe farlig. ;)

Skrevet

Samme her...jeg 17+5 nå... stikker kommer og går fra dag til dag... av og til vondt å snu meg på natten og reise meg osv... Men som oktoberbaby sier...det skjer mye i magen og alt vokser og strekker seg....

Skrevet

jeg er 23+3 i dag, og gutten min ligger veldig langt nede, helt i bånn liksom:) og de på sykehuset sier at det kan være fordi han ligger så langt nede, og da sparker i noen muskler og vegger, sånn at det gjør vondt og den stikkinga, ikke noe farlig, og det vokser jo masse, så er ikke så rart at man kjenner det:)

Skrevet

Takker for svar jenter. Stikkingen min er helt nede ved skambeinet. Men som dere sier, er jo så masse som skjer der inne, så er nok helt naturlig. Skal på ny ul den 22, så får smøre meg med tolmodighet fram til da... Skal be de sjekke livmortappen bare for sikkerhetsskyld også--

Ha en god dag jenter :o)

Skrevet

Hvordan sjekker de livmortappen? Ser de inn da eller gjør de det med ul??

Skrevet

De sjekker den med innvendig ul. Er litt overbekymret av meg, derfor jeg vil sjekke den. Men det er jo svært sjeldent at den har begynt å åpne seg da.. Bare jeg som er litt tullerusk :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...