abba1221 Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 Er det nokon som kan gi meg nokon idea til kva eg skal kjøpe min komande ektemann i morgen gave??
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #2 Skrevet 10. mai 2009 har desverre ingen tips, for skulle gjerne hatt ideer selv så håper noen svarer;)
Daydreamer 81 Skrevet 11. mai 2009 #3 Skrevet 11. mai 2009 Har heller ikke så mye å gå på....har mest tenkt på ett gullkjede + noe annet spennende...vi får se..har ennå ett par mnd å tenke på :-)
abba1221 Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. mai 2009 Eg har tenk litt på ei litt tøff kvardagsklokk, synst Police har mange fine klokker
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #5 Skrevet 11. mai 2009 Har han noen spesielle intr, eller intr generelt? Kan gi noen tips til hva mine venninner/søstre har gitt til sien menn, og hva jeg skal kjøpe til min mann.. * klokke *mansjettknappet og slipsnål *sykkel (sykkelglad mann) * Hagle (til en jeger) *Cognackurs Selv skal jeg kjøpe fotballtur til Englang til min kommende mann..
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #6 Skrevet 11. mai 2009 Dra til en fotograf og få tatt noen erotiske, smakfulle bilder av deg selv. Fotografen får fram det beste ved deg, men undersøk litt rundt omkring før du bestemmer deg for hvilken fotograf du skal bruke, slik at du vet at h*n har erfaring med å ta aktbilder.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #7 Skrevet 13. mai 2009 Hei, Hva med en lommebok i skinn fra Mont Blanc? eller kanskje et anheng fra Gerog Jensen, de er utrolig flotte. Ikke allverdens dyr er de heller.
konvall Skrevet 19. mai 2009 #9 Skrevet 19. mai 2009 Jeg har også tenkt på fotballtur til England for mannen min.. Må spare endel, så vi får se hvor langt vi kommer. Er jo nok utgifter til bryllupet.
Jålle Skrevet 24. mai 2009 #11 Skrevet 24. mai 2009 Her skal han få fallskjermhopp:) Noe han ønsker seg veldig mye..
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2009 #12 Skrevet 25. mai 2009 Jeg skal lage en kort-boks, (at av lokket så faller sidene ned) Hvor jeg skal skrive litt om første gang vi så hverandre, bilde, et lite dikt, se om jeg får til og lage et kysse-merke/fingeravtrykk/hårlokk. samt plass til forlovelsesringene. Får se hvordan det blir. Det er iallefall veldig personlig og det ligger mye omtanke bak det.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2009 #13 Skrevet 25. mai 2009 Vel, min mann bruker slips mye - så han fikk slipsnål og mansjettknapper. Men ikke bare vanlige Han er over gjennomsnittet opptatt av fly - så jeg fikk tak i med 747 på (flytype) Hvis du skjønner hva jeg mener da Han ble hvertfall kjempeglad!!
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2009 #14 Skrevet 25. mai 2009 Her blir det ny tatovering. Han har ønsket seg en ny lenge:)
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2009 #15 Skrevet 28. mai 2009 Jeg kjøpte en Bergansjakke.. For det trengte han virkelig!! Og mansjettknapper+ album med "Tiden har ført oss hit idag".. med bilder og historier fra fra vi traff hverandre frem til bryllupsdagen
jiha Skrevet 3. juni 2009 #16 Skrevet 3. juni 2009 paintballgevær:D jeg ble helt i fyr å flamme når jeg kom på denne ideen:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå