:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 Den siden er jo helt fantastisk genial. har aldri møtt en side med så stor evne til å forstå hva jeg mener på tross av en hel del skrivefeil. om trent vær gang jeg søker på noe så kommer det opp "mente du egentlig "DinBaby" i stedet for "dinaby"? (eksempel) jeg nominerer Kvasir til årets nettside for dysletikere
Vinden blåser Skrevet 10. mai 2009 #2 Skrevet 10. mai 2009 google er også VELDIG flink til slik.. og de ble kåret til testvinner på skriveleifer og tankelesning nå nettop...
Vinden blåser Skrevet 10. mai 2009 #3 Skrevet 10. mai 2009 eks: skriv baimagen på begge søkemotorene. kvasir skjønner at du mente barnimagen, men google ikke bare skjønner at du mente det,men de legger også ved liken til barnimagen.com ;-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. mai 2009 teiten! kvasir er best! uansett! og ikke kom her å ødlegg min hyllest til kvasir med og snakke googles sak, google er teit om man skal søke på norsk!
Vinden blåser Skrevet 10. mai 2009 #5 Skrevet 10. mai 2009 google er genialt!!!! bruker google crome for å gå på nettet..det er fantastisk! er det noe jeg tenker på så skriver jeg det i adresselinjen så får jeg opp en genial tolkning på mine spørsmål..hehe.. man må bare like det!!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 10. mai 2009 lag din egen hylesttråd. det er bare mine subjektive meninger som har rom her (og alle de som deler mine meninger... haha) din subjektive mening kan du dra et annet sted med. GLEDESDREPER. hahahaahahah
Vinden blåser Skrevet 10. mai 2009 #7 Skrevet 10. mai 2009 hehe... den er god..skal gjøre det..din kvasirliker kvasir er for 50 år gamle norsklærere som knapt kan å slå på datamaskinen
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. mai 2009 Forfatter #8 Skrevet 10. mai 2009 jeg tror fint at jeg passer in i "50 år gamel norsklærer som knapt kan slå på en datamaskin" tankegangen din
blåbæret Skrevet 10. mai 2009 #9 Skrevet 10. mai 2009 Når jeg skal søke etter noe i Norge bruker jeg alltid Kvasir, må jo støtte opp om de norske aktørene!
Vinden blåser Skrevet 10. mai 2009 #10 Skrevet 10. mai 2009 bortsett fra det faktum at du er 24/25 år gammel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå