lisasmurf med 2 herlige små Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 De siste dagene har hun spist litt a puppen og så vrir hun seg bare unna. Men hun virker fortsatt kjempesulten. Det er melk i puppene, for det kommer noe ut hvis jeg melker. Vi har gitt grøt på kvelden i halvannen mnd (begynte med velling og har trappa opp gradvis, er enda ikke oppe i full porsjon). I det siste har vi begynt å gi henne grønnsakspure på formiddagen. Når hun ikke har villet ha melk, har jeg gitt henne pure og det går ned på høykant. I natt har hun vært masse våken. Sover en time, er våken en time og sover en time... Og den timen hun er våken ligger hun ved puppen og små spiser og koser seg veldig. (hun ligger nok en time fordi jeg sovner litt mens hun ligger der, ellers hadde jeg nok tatt henne vekk før, regner med hun kanskje ikke spiser hele den timen ) Hun er 5,5 mnd, så tenker kanskje litt at det ikke er no stress å begynne med litt mer fast føde. Jeg tenker at jeg ikke gidderå styre mye med å få henne til å ta mer pupp. Har noen lignende erfaring?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå