tuppa prøvd lenge Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 først og fremst så vil jeg si gratulerer til dere alle sammen og masse lykke til i svangerskapet:-) det er et par ting jeg lurer på så jeg håpet jeg kunne få noen svar her inne. når dere har kjent murringer i magen, har dere kjent det hele tiden eller har det vært mest på morningen eller kvelden etc? har murringene bare vært i magen eller har det vært i korsryggen også? jeg går i en evig lang venteperiode nå og bare kjenner etter symptomer og blir snart sprø i huet:-) fikk telefon fra legen om at jeg endelig hadde hatt eggløsning på pergo og da vettu...da begynte hodet mitt å grille! jeg hadde i allefall eggløsning før dag 24 og er på dag 35 nå. har jeg ikke fått mensen innen et par dager så kanskje:-)
Tweak Skrevet 10. mai 2009 #2 Skrevet 10. mai 2009 Jeg kjenner ingenting på morgenen, men så kommer det mer utover dagen. Kvelden er værst. Sist gang kunne jeg stille klokka etter smertene; de kom klokka 4 hver dag, he he. Håper det har klaffet for dere da! :-)
ett til! Skrevet 10. mai 2009 #3 Skrevet 10. mai 2009 Jeg kjenner murringene av og på hele dagen igjennom, ingen spesielle situasjoner som får de frem, de bare kommer! Og de har vært der fra første stund... Først og fremst i nedre mageregion, men også litt i korsryggen ved at jeg kjenner meg sliten der. Lykke til med evt graviditet!
tuppa prøvd lenge Skrevet 10. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. mai 2009 tusen takk for innspill folks!:-) jeg også har det sånn.. jeg kjenner ingen ting på morningen men kommer mer og mer utover dagen og på kvelden er det verst.igår var det så ille at jeg vurderte å legge meg med bind, men jeg har ikke anntydning til tanta foreløpig. dette begynte på dag 30.da fikk jeg ømme pupper så det holdt og menssmerter.dagen etter så ga menssmertene seg helt og så kom det igjen for et par-tre dager siden og da har det blitt verre utover dagen. puppen har vært ømme helt frem til nå.de er fortsatt ømme men det er føles som at de er litt stive/støle på en måte.de er ømmest om morningen.høyre brystvorte er også blitt øm. veit jo at alt dette KAN være tegn på graviditet men jeg har hatt noe av dette før også uten at jeg har vært gravid så jeg har ikke forventninger til noe egentlig. men håpet er jo der da:-) er det flere som har erfaringer så tar jeg det i mot med stooor takk:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå