stjerne-kikker<3 Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 er veldig øm i underlivet, ikke inni justom, men rett nedforbi magen justom, og rett i kantene til lårene og i mellom lårene. hva kan dette være?? noen har opplever det samm? er 35 uker idag
liten spire Skrevet 10. mai 2009 #2 Skrevet 10. mai 2009 skal ikke si sikkert men er nok pga bekkenet ditt Jeg har slitt litt med bekkenløsning og er til tider veldig øm i lysken og i område forran rundt skambeinet .. Det er mye som skal strekkeseg og gjøre seg klar før fødslen så er nok ikke umulig att det er dette du kjenner
stjerne-kikker<3 Skrevet 10. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2009 Ja det var det jeg tenkte egentlig. For av og til jeg kjenner bevegelsene så presser han liksom nedover, og jeg får på en måte '' strøm '' i meg mellom beina..
Linejp Skrevet 10. mai 2009 #4 Skrevet 10. mai 2009 Kan også være at den lille trekker mer ned i bekkenet og at hodet fester seg. Det er samme type "smerter":)
stjerne-kikker<3 Skrevet 10. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. mai 2009 er bare i uke 35.. er vel litt tidlig at hodet fester seg da?? hmmm.. eller? er ganske uvitende egentlig.. første gang. så må jo bare spørre. hehe
Snuppa & llillebror Skrevet 10. mai 2009 #6 Skrevet 10. mai 2009 Neida, kan godt feste seg så tidlig første gangen...men høres veldig ut som bekkensmerter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå