Gå til innhold

Hvor lenge etter pilleslutt fikk dere mensen igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok siste pillen 4.april....fikk "pillemens" 7. april, men enda ikke fått mensen igjen nå, nesten en uke etter IKM........

hvor lang tid tok det for dere før mensen kom igjen etter pilleslutt???

...tok en graviditetstest to dager etter forventet IKM som var negativ. Bare masse brunt utflod nå...hmmmm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk også "pillemens" som normalt, og så fikk jeg mensen igjen 26 dager etter det igjen. Så gikk faktisk tilbake til samme lengden på syklusen som jeg hadde før jeg gikk på p-pillen.

Men etter dette har jeg hatt sykluslengde på 31,26,34 de siste mnd. Så det betyr kanskje at man får litt ustabil syklus etter pilleslutt :S

Men er jo litt rart at du ikke har fått mensen enda...testet du etter EL denne mnd da??

For visst ikke så kan du jo ha hatt EL sent i syklusen, og da blir jo mensen forsinket også.

Skrevet

Vet jo ikke helt når tid jeg hadde EL da...men har tatt graviditetstest 4 uker etter "pillemens" som var tydelig negativ.men kan jeg være gravid nå da når jeg har så mye brunt slim/utflod? virker nesten som foregående som jeg pleier å få en dag i forkan av mensen, bare at jeg har hatt det en uke nå.....arhhhh....jaja, tolmodighet kom til meg!

Skrevet

Hadde "pillemens" og så fikk jeg til vanlig tid etter det=)

Skrevet

kjempevanlig å vente en stund på mens! noen venter et halvt år, noen et år, noen ingen ting. prøv å ikke stresse! mye som er innenfor normalen. jeg sluttet julaften, fikk mens 26.februar (maaaange dager over ikm med andre ord) så igjen 12.april, og nå igjen i dag 10.mai. Med andre ord kun den siste syklusen som har vært 28dagers! Jeg er fornøyd med kroppen og stolt av den for den kunne jo latt være å gi meg mens på månedsvis.

Kan hende du er gravid når du spotter som du gjør, ja! Test deg=) Ellers kan jeg skrive under på at den pillefrie kroppen gir "symptomer" og signaler i hytt og pine, hehe. Man er nødvendigvis ikke gravid likevel.

=) Lykke til!

Skrevet

Alt er vel nesten mulig i den rare kroppen vår ;) men om du hadde EL sent i syklusen, noe som jeg opplevde sist måned, så kan det faktisk være at det er for tidlig å teste enda :)

Akkurat det med den utfloden har jeg aldri opplevd, men kroppen er kanskje litt forvirret etter pilleslutt. Eller det kan være ett egg som fester seg, hvem vet ;o)

Jeg hadde tatt en ny test om noen dager (kjempe lett å vente, jeg vet!), så tålmodigheten må nok bare hentes frem ja!

Lykke til :D

Skrevet

Hei Juliann.

Jeg ventet 6 uker på å få mensen etter at jeg sluttet 8. mars. Kjedelig å gå og vente slik, vet hvordan du har det.. Testet også negativt.

Nå venter jeg atter i spenning, aner ikke hvordan syklusen min er denne gangen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...