Kokkeli nyter våren:) Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 Jeg lengter etter årets første sprengvarme, slik varme som kommer nå om våren og tar oss helt med storm. Snakker da om plutselige 30 grader ca og sol og blå himmel.. Synes vi har den vært år i slutten av april begynnelsen av mai, men ikke i år.. Hvor er den?
Lene~mor til tre Skrevet 10. mai 2009 #2 Skrevet 10. mai 2009 Vi hadde varmen, kunne omtrent gå i t-skjorte ute siste uken i april. Det var jo rene sommeren fram til 1 mai men etter det kom plutselig det iskalde været igjen hehe. Nå er det jo så kaldt at man må ha på vanter og pannebånd for å ikke fryse ute..
lÅktiHaUDe Skrevet 10. mai 2009 #3 Skrevet 10. mai 2009 Jeg har ihvertfall kjøpt meg 1 mnd med varme fra juni til juli men jeg hååååper at være blir bra her både før vi reiser og når vi kommer hjem kjenner jeg er skikkelig klar for sol og finevær nå..
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 10. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. mai 2009 når og hvor skal dere reise? da har doe og glede deg til og se fram til:) hadde jo vært kjekt og hatt fint vær fram til da, så kan du få litt grunning;) vi reiser til danmark i begynnelsen av juni så satser på fint vær en stund før da også så vi kan få unnagjort litt (les:mye) maling før vi drar.
lÅktiHaUDe Skrevet 10. mai 2009 #5 Skrevet 10. mai 2009 Vi reiser midten av juni til Spania joda hadde vært kjekt med litt grunning hehe bare det at jeg sliiiiiter med å få fargen til å feste seg. I syden går jeg fra lys blå til hvit hehe kanskje rosa om jeg er heldig neida ikke så ille men jeg har ikke noe veldig skille etter en mnd i syden Danmark kunne jeg også tenkt meg, leeenge siden jeg har vært der og jentene våre har ikke vært der i det hele tatt. Men siden minsta er plaget med astma og blir så å si helt frisk i Spania velger vi å dra dit enn så lenge Blir nok endel maling her også i sommer både på hus og terasse
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 11. mai 2009 godt og høre dere også skal male. føler flere og flere kjøper seg arbeidskraft til slike ting. vi gjør alt slik selv vi. skjønner godt at dere vil til spania når en har astma. holder hun seg frisk lengre da etter dere kommer hjem? ja barna gleder seg veldig til danmark. de to eldste da. har talt ned dager lenge, og sparer penger for å kjøpe seg div. leker:)
yasmina Skrevet 11. mai 2009 #7 Skrevet 11. mai 2009 Hva mener du ? Her er det 44 grader i skyggen i dag....
lÅktiHaUDe Skrevet 11. mai 2009 #8 Skrevet 11. mai 2009 gni det inn liksom onemorepls hehehe kokkelim. : ja hun blir mye bedre etter en mnd i spania, holder seg frisk veldig lenge etterpå vi har faktisk vurdert å bare pakke kofferten å flytte for ett år eller to.. men er litt skummelt selv om det frister veeeeeeeldig hehe kanskje det også hadde blitt lenger enn ett år, hvem vet..
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #10 Skrevet 11. mai 2009 Off 44 grader i skyggen.. Hvordan holder du ut`?? Er det lett og få i barna nokvæske i den varmen? Mor75: Ja min tante og onkel bor i Spania dette året, og kjenner også noen studenter som bor der. De stortrives alle mann. Har også lyst og gjøre noe slikt, men blir jo ikke til at jeg gjør det likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå