Tommage♀♂ Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 Var invitert til en kamerat av sambo i går, for første gang. De har ikke kjent hverandre så lenge, men jeg gikk i parallelklassen til han kameraten, og kjente flere av de andre gjestene. Drakk en rødvin jeg ikke har prøvd før, dvs jeg drakk 2... (fryktelig vanskelig å stoppe når en er i farta=/ ) Er på vektklubb.no, og hadde vel kanskje ikke spist så mye som jeg burde i går. Det hele endte med at jeg plutselig ble veldig full, og SPYDDE! Minnes at jeg krøp (!!) ut og spydde på trappen utenfor. Håper ikke jeg spydde inne også! Aner ikke hvem som kjørte meg hjem eller noe, sambo var allerede hjeme da jeg kom. Våknet til rødvinsmarinert hus i dag, hadde spydd meg i vei fra soverommet til badet, opp langs dører, vegger, trappen... Er så flau, tør nesten ikke gå og hente bilen som står der.. At det går an!
Vinden blåser Skrevet 10. mai 2009 #2 Skrevet 10. mai 2009 hmm...ja.... føler med deg... din kjære kan ikke hente bilen for deg kanskje? du er nok ikke kjørbar med det første...
Gjest Sauen er høygravid :-) Skrevet 10. mai 2009 #3 Skrevet 10. mai 2009 Haha, det er ikke greit det der... Jeg er livredd for å bli dritings, så jeg stopper med en gang jeg merker jeg er brisen, men hadde en opplevelse på fest (hos en dibber faktisk) der jeg ble sittende med vinen litt for lenge, og var passelig kanon når jeg reiste meg... Hadde ikke drukket på over et år da, pga graviditet... Så det var vel det som gjorde utslaget=) Blir spennende å se hvordan det går når jeg skal prøve meg på livet etter graviditet og amming denne gang, men satser ihvertfall på å holde meg unna grøftefyll=)
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 10. mai 2009 #4 Skrevet 10. mai 2009 Oh my....Hadde jeg vært deg tror jeg at jeg hadde gravd meg ned, hehe Er vel bare å finne fram vaskefilla da...Kan jo høres ut som du har en morsom jobb foran deg
Tøysetipp Skrevet 10. mai 2009 #5 Skrevet 10. mai 2009 Den eneste det har gått utover er deg selv. De fleste har sett et overstadig beruset menneske før. Sånn kan det gå når man er i hyggelig selskap;-) Var passe påseilet selv i går, men jeg er så treg at jeg stopper opp og drar alltid tidlig hjem:-/ Litt voi voi i dag, det regner jeg med du er og.. ha ha. Ta det med ro- og plei deg selv, du:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå