Høne Pøne Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 Hva gir dere til venninner og søstre som har fått barn? I venninnegjengen vår har vi laget kurver med "Stæsj" til mor - kremer og pynt ol. og de har vært veldig populære. Det eneste er at de blir ofte ganske dyre uten at det er så veldig mye oppi - men så kom vi på en bedre idè. Her er et lite tips til dere som skal gi bort eller ønske dere selv: www.zarepta.com Utrolig mye fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå