Gjest Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 Jeg har lyst til å ta 3d ul helt alene, føler jeg har fått så liten tid til å bli kjent med babyen i magen denne gangen at jeg på en måte trenger den tiden alene med henne. Har flere venninner og mamme som har fryktlig lyst til å være med, men jeg vil helst ikke det. Er det noen som har vært på ul alene og synes det har vært helt fint?
erteposen + 4 Skrevet 10. mai 2009 #2 Skrevet 10. mai 2009 Jeg er fast på ul 1 gang i uken, og det blir ofte 2. I starten var alltid noen med i tilfelle dårlige nyheter, siden tvillingene ikke vokste likt og det kan være svært alvorlig. De siste gangene har jeg dratt alene, og jeg stortrives. Det er jo litt spesielt siden jeg er forberedt på dårlige nyheter og at jeg er så ofte, men det føles faktisk veldig godt og naturlig å være der alene. Jeg føler meg mer knytta til barna, fokusert og på en måte sterkere. Selv om vi er to som skal ta vare på desse barna sammen er de nå først og fremst mitt ansvar i min kropp, og kommer de før tiden er det jeg og gutta som må ta støten sammen. Litt langt fra meg, men poenget mitt er vel at jeg hadde tatt turen alene:)
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 10. mai 2009 #3 Skrevet 10. mai 2009 3d-ul tok jeg alene med førstemann. Det var veldig fint:) Fikk fine bilder å vise fram til alle som ville se etterpå. Hvis du har lyst til å ta 3d-ulen alene, ville jeg gjort det. Deilig å få litt tid alene sammen med nurket i magen og bare bli bedre kjent dere to. Er enig med deg i det:) Lykke til!
Gjest Skrevet 10. mai 2009 #4 Skrevet 10. mai 2009 Takk for svar, føler meg jo litt sær men det er jo det jeg egentlig vil:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå