Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så noe om det en dag, men fikk ikke med meg hele sendingen..

Noen som vet om det har blitt noe av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg google, men fant ikke noe om det. Kan nesten ikke tenke meg det. Tror nok at uansett parti vil kontantstøtten begrenses til de under 2 år, og ikke bli høyere.

Skrevet

Husker ikke hvilket parti det var, men det er et parti som vil øke kontantstøtten.

Skrevet

Det va ett parti som ville øke den til 6000,- men husker ikke hvem det va :):)

Skrevet

Krf snakka om det på sitt landsmøte, men det var da også snakk om at en måtte dokumentere at en faktisk var hjemme med barna. Jeg er imot kontanstøtten, men 12 000 i mnd for å være hjemme et år ekstra med tvillingene hadde ikke vært dumt:)

Skrevet

Det siste jeg hørte var at de ønsket å ta bort kontantstøtten og øke barnetrygden istede.

 

Håper virkelig barnetrygden kunne økt for den har stått stille i mange år og den har man jo mye lengre enn kontantstøtten.

Er jo kjekt med penger etter barnet er fylt 3 år også.

 

 

Skrevet

krf vil øke kontantstøtta med 5000 pr 1åring og 4000 pr 2 åring:)

 

stem krf folkens:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...