endelig mamma:) Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 Er det flere som har venninner som arrangerer baby shower for en? Har noen venninner som skal arrangere det, men jeg føler det er veldig amerikansk. Lurte på om det var noen som hadde erfaring med dette, og hva dere eventuelt gjorde der?
*emeline* Skrevet 10. mai 2009 #2 Skrevet 10. mai 2009 Hva er baby shower? At de har "fest" når du kommer hjem og inviterer folk for å se på babyen din eller???
MღM Skrevet 10. mai 2009 #3 Skrevet 10. mai 2009 Jeg har ikke vært på noen baby shower noen gang og er enig med deg at det høres veldig amerikansk ut. MEN, samtidig så høres det jo også koselig ut, eneste negative er at jeg ikke vil at noen venner skal føle at de må kjøpe - jeg vil heller at de som ønsker kan kjøpe noe, men at det ikke skal være noe press.
SolstråleneMine<3 Skrevet 10. mai 2009 #4 Skrevet 10. mai 2009 Jeg arrangerte babyshower for to venninner av meg. Hver for seg selvsagt, så begge to fikk sin dag Gjorde vel egentlig det samme for begge to; samlet mange venner av dem, lagde god mat og kaker og slikt, ballonger, og oppfordret alle til å komme med en gave. Begge jentene ble overrasket og, de visste ikke noen ting. For den ene fikk vi samboeren til å lure henne ut, og så arrangerte vi det hjemme hos henne, så når hun kom hjem satt vi der. Begge babyshowene ble vellykket. De gjorde det samme for meg og, da. Hadde vel egentlig forventet det, men de overrasket meg skikkelig. Vi er en gjeng som pleier å gå ut og spise på en fast restaurant, og to av vennene mine spurte om vi ikke skulle ta oss en tur dit. Jeg fikk vite at ingen av de andre som pleier å være med kunne komme pga jobb og slikt. Men når vi kom dit satt hele gjengen, og noen flere, på et reservert bord. Jeg hadde ingen anelse, og det var kjempe kjekt
MღM Skrevet 10. mai 2009 #5 Skrevet 10. mai 2009 Baby shower er vel en liten "fest" man har før babyen kommer hvor man inviterer venninner evt. søster og mor (tror jeg) og hvor det er meningen at de som er invitert kjøper med gaver til den lille i magen. Det ligger kanskje mer i dette, men det er slik jeg har forstått det ut ifra amerikanske filmer
magica og lille tryll ♡ Skrevet 11. mai 2009 #6 Skrevet 11. mai 2009 Jeg har en god venninne og en søster som arrangerte babyshower for meg nå på lørdag. Visste om det på forhånd, men visste ikke noe om hvordan de hadde lagt opp løpet. De hadde invitert nærmeste familie og noen venninner. Jeg kom samtidig med de andre gjestene og de hadde pynta hele leiligheten i rosa, lagd mat, kaker, arrangert leker (høres kanskje teit ut, men var skikkelig morro),og lagd goody-bags til alle inviterte. Alle var enige om at det var vellykket og vi lo masse ) Jeg var veldig positivt overaska, for hadde egentlig ikke så store forventninger til "festen", men kosa meg skikkelig... Når det gjelder gaver, så inviterte de bare folk som jeg tror jeg uansett ville fått gaver av til fødsel, så det blir istedenfor fødselsgaver.
endelig mamma:) Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 11. mai 2009 Takk for tilbakemelding, og det hørtes veldig kjekt dere som har erfaring med det. Skulle ønske jeg ikke visste noe om det, hadde følt det var litt bedre da, men, men.. Hvilke leker hadde dere da miss_magica? Og jeg tenker det blir kaker og grilling, og mye latter. Håper iallefall det, bare sånn en siste gang med jentene uten en unge på slep...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå