Piola Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 Er 39+ 5 dager... Hadde i går en del magesmerter og har i natt og nå hatt en del mensensmerter. Da jeg skulle på do til morgen i dag kom det itt blod. Slimproppen er jeg sikker på at gikk for to uker siden. Hva kan dette være??? Ringte føden og de mente jeg bare skulle se det ann.. Men blir så bekymra og frøkna er så rolig i dag...
Emblaa Skrevet 10. mai 2009 #2 Skrevet 10. mai 2009 Drikk et par glass iskaldt vann, eller et stort glass kald cola og se om ho ikke leer litt på seg. Ho trenger ikke sparke, men kjenn etter om ho beveger seg, legg hendene på magen. Husk at det er trangt der inne nå, all bevegelse teller som bevegelse. Dersom ho ikke vil bevege seg, så ringer du føden igjen og krever å få komme inn til kontroll.
*emeline* Skrevet 10. mai 2009 #3 Skrevet 10. mai 2009 Tror fødselen din er igang jeg ) Har en venninne som ble livredd for det kom blod, men det var fødselen som var igang, så det kan starte sånn også. Tipper du får rier snart. Hjelper det ikke å dytte litt i jenta og få henne til å bevege seg litt? Tror nok ikke du trenger bekymre deg. Lykke til hvis du er i fødsel snart! )
Pølsa Skrevet 10. mai 2009 #4 Skrevet 10. mai 2009 Jeg har født tre ganger før, og alle gangene har det begynt med blodig utflod, og så har riene startet etterhvert ( i løpet av 5-12 timer). Så jeg tror også at du kan være i fødsel! Derimot er jeg enig med de her som sier at du må kontakte føden hvis du synes babyen blir veldig rolig. Lykke til!!
Piola Skrevet 10. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. mai 2009 Krysser fingrene for at noe er i gang:) Ringer føden hvis føkna ikke kvikkner til mer.. Takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå