Gå til innhold

Blod..?? Noen som kan hjelpe meg?


Piola

Anbefalte innlegg

Er 39+ 5 dager...

 

Hadde i går en del magesmerter og har i natt og nå hatt en del mensensmerter. Da jeg skulle på do til morgen i dag kom det itt blod. Slimproppen er jeg sikker på at gikk for to uker siden.

 

Hva kan dette være???

 

Ringte føden og de mente jeg bare skulle se det ann..

 

 

Men blir så bekymra og frøkna er så rolig i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det mye du blør da?? Jeg las en del på nettet om fødsel og tegn til fødsel og slikt.. Å da las jeg det om tegningsblødning, som er helt normalt..

 

Det stod at: "Riene skal åpne livmorhalsen og skyve barnet nedover i bekkenet. Når livmorhalsen begynner å åpne seg, kommer det noen ganger en liten blødning - en såkalt tegningsblødning. Dette er et tegn på at noe er i gjære. Tegningsblødning er en liten, frisk og gjerne litt slimtilblandet blødning, og er ikke farlig."

 

Så lenge du ikke blør kraftig, så tror jeg du kan ta det med ro.. Men jeg forstår din bekymring.. Å er du bekymret så kan du jo høre om du ikke kan komme innom sykehuset for en sjekk at alt er bra, så heller dra hjem etterpå.. ;) Det hadde nok jeg villet gjort.. for da kan du slappe mer av også, noe som er bra for rieaktiviteten og forløpet generelt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen stor blødning.. i grunn sånn du beskriver det.

 

Men hun er så rolig..men jeg skal prøve å slappe av litt og se om det blir noe mer aktivitet..

 

Takk for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Det høres ut som fødselen er nært forestående. Så lenge du ikke blør hele tiden (menstruasjonslignende)så høres det helt normalt ut. Slimblandet utflod (=tegningsblødning) men hvis det er unormalt lite liv, ville jeg tatt kontakt med sykehuset. Lykke til, nå er du snart i mål:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor ikke langt unna sykehuset..5 minutter..

 

Blør ikke hele tiden.. er blodblandet slim når jeg har vært på do og mensensmerter..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta en telefon til føden igjen og si at babyen er unormalt rolig... Hvis du bor så nærme så regner jeg med de tar deg inn til en sjekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Jeg har det på akkurat samme måte som deg, Piola. Blødde bittelitt i går tidlig og har i hele natt hatt sterke menslignende smerter, litt vonde til tider. Men etter at jeg stod opp, så har det dessverre gitt seg da. Håper alikevel det er et tegn på at noe er i ferd med å skje....

Kjenner fremdeles at det er liv i lillegutt der inne :)

 

Masse lykke til til deg :)

Alt er nok helt i orden, skal du se.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bor du så nær sykehuset så ring å si at du er urolig og at det er mindre liv enn du er vant til.. Si du ønsker å bli sjekket slik at du kan føle deg trygg og beroliget.. ;) Jeg tror absolutt ikke at dette er noe farlig, og er nok en naturlig del av din prosess.. men når du alikavel bor så nær sykhuset så ta en tur innom å få en sjekk med jordmor som da kan berolige deg helt. Det hadde jeg gjort! =o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...