Gå til innhold

Begynner å bli utolmodig nå! Flere som venter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle så gjerne kommet i gang med denne fødselen som jeg både gleder og gruer meg til! Har tre dager igjen til termin i dag, men gikk 13 dager over med førstemann... Har derfor ingen forhåpninger!

Har innimellom svaaake rier- regner med det må være det, kjennes ikke ut som vanlige kynnere. Kjente de første for flere dager siden og de kom og gikk i noen timer, kjente ingenting dagen etterpå men så noen få igjen i går. Håååper det har begynt å åpne seg og at det ikke bare er maserier, vil helst ikke komme på sykehuset med 1 cm åpning (etter 1 1/2 døgn med rier) slik som sist.

Ser etter slimproppen hver gang jeg er på toalettet, men har ikke kommet noen slimpropp ut så vidt jeg vet... Vet at slimproppen ikke nødvendigvis indikerer at fødselen begynner veldig snart, men det er i hvert fall et tegn på at noe skjer!

Lykke til til dere andre som også går og venter :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg slenger meg på.. er 39+1 idag. Regner egentlig med å gå noen dager over, siden det er vanlig for førstegangs. Og hvis jeg stiller meg inn på det går ikke tiden så sakte ;)

17.mai (termin 18) har vi invitert til kaker og kaffe her hos oss, fordi min samboer har bursdag. Har lyst til å få det til :)

Gleder meg utrolig mye til både fødsel og få holde jenta vår i armene!

Skrevet

Jeg er kjempe utålmodig, har termin på tirsdag. slimproppen gikk på fredag og på torsdagen hadde jeg 1cm åpning. morkaken har visst fått litt forkalkninger også. Legen trodde det kunne skje i helgen, men akk! håper jeg ikke må gå mye over tiden, det er allerede en stor gutt på 3900g og det er min aller første!

Skrevet

Hiver meg på her - er 39+3 idag, og dette er mitt fjerde barn. Alle de andre er født litt etter termin, så egentlig burde jeg ikke begynne å vente allerede nå, men jeg er en smule utålmodig....

Nå har mann og barn dratt på tur, så jeg skal vaske hus - kanskje det kan få igang noe?? Har ellers ingen tegn på nært forestående fødsel, dessverre.....

Lykke til alle sammen! Det blir vel snart, uansett.

Gjest Sauen er høygravid :-)
Skrevet

Jeg er egentlig ikke lei - hadde alt vært som det skulle kunne jeg godt gått de 25 dagene jeg har igjen, og mer til.

Men det sliter på å være så bekymret - pga dårlig fostervekst og lite liv må jeg gå til kontroller med ultralyd og sparketest ukentlig, og det tar på... Tenker hele tiden på om alt er som det skal, og bekymrer meg for om ting som skjer er galt... (liv, vondter osv).

Sykehuset ser helst at hun kommer litt før termin, men vil ikke sette igang helt enda, og jeg vil også at fødselen skal starte naturlig og at jeg kommer meg over i uke 37 (på tirsdag) , men etter det kan hun egentlig bare komme. Jeg tror nok hun har det bedre på utsiden.

Skrevet

Jeg hadde termin i går, så leiheta kommer snikende må jeg innrømme....

Skrevet

Har 3 dager til termin, og begynner å bli litt utålmodig etter noen tegn på at noe skjer... for det har jeg fint lite av. Har ikke lyst til å gå masse over termin, selv om jeg regner med noen dager...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...