Gå til innhold

Finnes ikke Bergansjakker i mindre str. enn 4 år?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm, tror jeg fant ei jakke i 4 år i går...

Skrevet

Nei, det tror jeg ikke.. Men de er igrunn ikke så store i størrelsen. jeg måtte ha størrelse åtte år i den til min på 4,5 år (ho er stor for alderen da men). Er ho mellom 2-3 år og ikke så lita kan det hende den i fire år blir bra.

Skrevet

du har rett. Står 4 år på hjememsiden..hehe, guttungen har str. 5 år, så jeg burde jo visst det ike var seks

Skrevet

5 år? i butikken der jeg kjøpte min sa de at de bare hadde partall størrelser..

Skrevet

bergans begynner på 4år. de er små i str. jenta mi på snart fire har 6år i soft shell jakke og 4 år i den helårs jakka.

bergans selges bare i partall str

Skrevet

Nope, men gutten min på 2 år bruker str 4 år i softshjell jakken. så de er liten i str. 4 åringene pleier å bruke str 6 år

Skrevet

Jenta mi har brukt str. 4 siden hun var 1.5 år. (hun er stor da) De er insvingte og har god strikk rundt håndleddene, så de passer lenge om de er litt for store.

Skrevet

Jeg har kjøpt Skogstad jeg, kjempegode jakker fra str 1 år:)

Skrevet

De begynner på str 4 år og finnes i partall. Gutten vår fikk sin ifjor høst, da var han 3 år, men vi kjøpte str 6 både i fleece og softshell. De er små i str. En i bhg til gutten er like gammel, han har str 4 år og den er liten selv om gutten ikke har fylt 4 år enda.

Skrevet

Ok. Takk for svar:) Synes de er så fine og skulle gjerne hatt like til mine to små;) Men 4 år til ei på 9 mnd blir nok stort, hehe :P

Skrevet

De er små i str, ja. 2-åringen har str. 4 år og 5-åringen har str. 8 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...