Gå til innhold

Hvilken sommerjakke har dere kjøpt til barnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har for det meste kjøpt på H&M, men jakkene der koster 299,- så da er det vel nesten så man kan kjøpe en softshell på sporten i stedet. Hva kjøper dere? Må ha jakker til alle 3 så blir vel en liten formue..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sønnen min har fått seg vårjakka fra Ticket i år, også har han en tynn jakke fra Cubus fra i fjor som passer enda. Og en fleece jakke :)

Skrevet

Jenta mi har en enkel fleece fra HM fra i fjor (passer fortsatt) og så har hun fått Bergans softshell fra farmoren sin i år. Holder det, i tillegg til vanlig regntøy.

Skrevet

Mine har fått tynne, vannavisende jakker fra HM. De liker ikke softshell fordi de blir så klamme i dem.

Skrevet

Min har Bergans softshell jakke og en sånn vann- og vindtett fleecejakke fra POP.

Skrevet

snella har fått bargans shoft shell jakke og en vindtett fleece fra skogstad. Er kjempe fornøyd med begge to

Skrevet

Vanntett og vindavvisende fleece fra POP og vindjakke fra POP.

Skrevet

Vi kjøpte en kjempefin på HM. Har blitt så glad i den. Den har glidelås helt ned på siden og er i sånn vannavisende stoff..Looove it. Koster 180kr mener jeg..Han er 14 mnd så det er str 86

Skrevet

Mini har soft shell fra NameIt, tror den også kostet ca 300kr. Han bruker også en del collegegensere/jakker når det er litt varmere. I tillegg har han selvfølgelig regntøy til våte dager.

Skrevet

Ticket2heaven til begge. Cerise med rød blomster til 2 åringen og blå med svarte og hvite ruter til babygutten. I tillegg har jenta en lysrosa jakke kjøpt på H&M og en bergans softshell + andre billige jakker som ikke er vind og vanntette

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Jeg fant en lysblå jakke i skapet hans som han har arvet. Han er veldig tøff i den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...