Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 Jeg har kjøpt sånn frossen lørdagskylling som skal stekes i form i ovnen, og tenkte å ha ris og salat til. Men hva slags saus ville du valgt? Tenkte egentlig karrisaus, men så ble jeg litt usikker på om det egentlig var så godt, siden kyllingen er BBQ-marinert...
TøffiTrynet☠ Skrevet 10. mai 2009 #2 Skrevet 10. mai 2009 Tror jeg ville hatt en mild saus til, som f.eks kantarell og sjampinjongsaus, fløtesaus eller en mild tomatsaus. Evt. peppersaus eller barnaise. Syns karrisaus høres litt rart ut sammen med noe som er bbq-marinert.
tante grusom master of law Skrevet 10. mai 2009 #3 Skrevet 10. mai 2009 Lørdagskylling på en søndag? Nå har jeg virkelig hørt alt!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 10. mai 2009 #4 Skrevet 10. mai 2009 Jeg ville hatt en Kyllingsaus, sann på pose bruker jeg. Men trodde ikke ekte husmødre hadde lørdagskylling på en søndag!!!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 10. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. mai 2009 Haha - tante og miss fat ) Den skulle fortæres i går (selvsagt) men så ble det ute-mat i steden. Hm kyllingsaus ja - posedronningen har både kantarell, bretagne kylling, bernaise (krydret) og karri tilgjengelig. Men så hadde jeg liksom ikke lyst på noenting og faktisk ting i hus til å lage en saus fra bunnen av... Hm! Men enig i at det kanskej ikke bør være for mye smak siden det er BBQ på kyllingen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå