RockMyWorld Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 Jeg gikk i 3 mnd på primolut for å prøve å få bukt med mine SINNSYKE blødninger og spottinger. Det ble ikke helt bra, men det bedret seg betraktelig! Gikk fra 4 blødningsfrie dager i mnd til 16!!!!! Når jeg så var hos gyn fikk jeg pergo for å prøve å få litt fart i sakene! Spurte om jeg ikke burde ta noe progesteronstøte i lutealfasen, men hun mente dette ikke hadde noen betydning?!!! SYntes dette var lit rart, og nå når jeg har tatt en pergo kur begynte spotting og blødninger ved el som før! Er ikke ikke dette da et tegn på at jeg burde har progesteronestøtte tenker jeg da! Spm mitt er, kan jeg bruke primolut som støtte når jeg går på pergo???
RockMyWorld Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2009 Takk for svar Snøfilla! Har vært i kontakt med gyn og skal få hentet en resept til uka :-) Gratulerer som mamma. Har fulgt litt med på din aktivitet her inne, du har flere ganger svart meg her inne når jeg har ropt ut om mine spotte-problemer! Det gleder meg å lese at du har fått en liten gutt. Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå